Klacht: Kaart verlopen

op 02 oktober 2017 over De nationale kadobon in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een mail gestuurd, dat mijn kadokaart verlopen is.en dan met de vraag of ze eventueel nog iets voor mij kunnen betekenen.

Helaas is dat niet het geval, kaart verlopen helaas niets aan te doen.

Gewenste Oplossing:

als ze tegemoet zouden komen, of een andere oplossing hebben.
vind het wel erg vreemd, dat je een kado kaart krijgt, wat geld heeft gekost.
en dat je dan gewoon je geld kwijt bent??

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De nationale kadobon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De nationale kadobon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Celescte