Klacht: de beschrijving van het betaling is onduidelijk ,verwaren ,

op 13 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 12 september heb ik een reserveren voor 15 oktober 2017 .ik moet per direct betalen.
maar bij de betaling beschrijving onduidelijk .
het lijk op dat ergens andere hotel dan ik reserveren.
Ik maak mij nu zorg om of het klop allemaal ???

Gewenste Oplossing:

Wil u na kijken of het klopt is.waarom moet u zo beschrijven .
ik reserveer bij residencial geres lisabon .
De beschrijving bij afschreven van mijn rekening is : VERTENTE LATINA LDA.

hoe kan ik bij de hotel bewijs dat ik al betaald met de beschrijving andere dan ik besteld.
kun u voor mij een bevestiging dat ik al betaald van mijn reserveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dinhlan