Klacht: datum inschrijving

op 19 december 2015 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik ben sinds 15 juli 1998 lid van de ANWB. Op mijn pasje staat echter dat ik lid ben sinds 2004. Dat klopt dus niet. Mijn inschrijving is sinds 15 juli 1998 nooit onderbroken geweest. Ik ben wel sinds 2004 samen met mijn partner abonnee.
In verband met jullie acties voor langdurige leden (zilver-goud-platina e.d) heb ik bij de Anwb vestiging in Amersfoort gevraagd of dit gewijzigd kon worden. Helaas dat konden ze niet. Ook opbellen naar de ANWB gaf geen wijziging. Ik heb in 2004 door de toevoeging van mijn partner een ander abonneenummer gekregen en dan kan dat niet volgens de medewerkers. Dit lijkt mij een technisch probleem van de ANWB. Ik werd verwezen naar het klachtenteam.

Wijziging van mijn inschrijfdatum en een nieuw pasje met daarop de juiste datum.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jokebouwman

10 maanden geleden - Ik heb inmiddels 6 weken later nog geen reactie mogen ontvangen. Wanneer krijg ik antwoord?

Reactie van de melder van de klacht Jokebouwman

1 maand geleden - Het is inmiddels een jaar later........... Nog geen reactie gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door Jokebouwman