Klacht: dag/nacht meter

op 28 april 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

ik zou afgelopen maandag voor 11.30 uur worden teruggebeld maar u raadt het natuurlijk al:NEEN, niet gedaan. Heeeeeeeel slecht

Als de NUON mijn mijn teveel betaalde geld voor het hebben van deze meter teruggeeft!!!!!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Nuon

1 jaar geleden - Goedemiddag pietjebert, Wat slordig dat wij onze afspraak om u terug te bellen niet zijn nagekomen. Mijn excuses hiervoor! Ik kan helaas in onze administratie niet terugzien dat u onlangs contact met ons heeft gehad. Hierdoor weet ik ook niet wat uw klacht precies is. Ik begrijp niet waar wij te veel geld voor in rekening hebben gebracht bij u. Kunt u mij hier meer informatie geven? Dan ga ik graag op zoek naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Marlies Nuon Webcare

Bericht van Nuon

1 jaar geleden - Geachte heer De Booij, Dank u voor uw e-mail. Ik heb de kwestie voor u ingekeken. U geeft aan dat op uw energienota een verbruik wordt aangegeven terwijl u al jaren een meterstand van 55091 door zou hebben gegeven. Wij hebben op 5 april 2014 van u de meterstanden 55.090 en 54.580 ontvangen. Deze hebben wij geregistreerd als de eindmeterstanden op de jaarlijkse energienota van 20 mei 2014. Op 14 april 2015 hebben wij de meterstanden 55.091 en 58.320 van u ontvangen. Deze hebben wij geregistreerd als de eindmeterstanden op de jaarlijkse energienota van 7 mei 2015. Op 17 april 2016 hebben wij van u de meterstanden 55.460 en 61.713 voor de nieuwe energienota ontvangen. U heeft in juli 2014 ons verzocht om uw tarief op enkel tarief te zetten. Dit verzoek hebben wij met terugwerkende kracht uitgevoerd. Uw verbruik wordt sinds 6 april 2014 dus tegen 1 tarief in rekening gebracht. Het enkeltarief. Het verbruik op de energienota is berekend op basis van de meterstanden die u aan ons door heeft gegeven. Als u van mening bent dat er toch verbruik op de energienota's mist, raden wij u aan dat bij de netbeheerder te melden. De meters zijn namelijk eigendom van de netbeheerder. Die neemt uw melding in behandeling. Als die concludeert dat er verbruik niet is geregistreerd, sturen zij een bericht naar ons. Wij voeren dan een herberekening uit waarop wij het verbruik alsnog in rekening brengen. U belt tegen het lokaal tarief naar Nuon. Desalniettemin is het wel de bedoeling dat wij ons aan de afspraken houden. Kunt u ons vertellen op welke data u contact met ons heeft gehad? Weet u ook welke medewerker u heeft gesproken? Met vriendelijke groet, Eugene Nuon Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 26 juli 2016 om 14:31 geantwoord

Goedemiddag heer De Booij,

Op 22 april 2016 hebben wij hier voor het laatst een bericht geplaatst met een uitgebreide uitleg over de situatie. Omdat we geen reactie meer van u hebben gekregen, gaan we er van uit dat we de vraag hebben beantwoord. We veranderen daarom de klacht die u op deze website hebt geplaatst naar de status opgelost. Als u toch nog een vraag heeft, kunt u altijd nog een e-mail sturen naar webcare@nuon.com. Bedankt.

Hartelijke groet,
Barry, Nuon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door pietjebert