Klacht: Daar gaat mijn collega over

op 30 april 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn iPad wilde niet meer opstarten. Naar Mediamarkt gegaan en die vertelde mij dat zij het wel op konden lossen. De batterij was leeg dus vroegen ze mij de iPad op te laden en terug te komen. De volgende dag niemand bij de Smart balie aangetroffen. Het personeel ziet je wel staan maar reageren niet. Bij het aanspreken wordt er verteld dat ‘mijn collega daarover gaat bij de service balie’. Bij de service balie aangekomen stond daar een lange rij geïrriteerde mensen. Na een half uur wachten zonder enige progressie ben ik maar naar huis gegaan.

Gewenste Oplossing:

De winkel loopt vol met personeel behalve bij service balies en dergelijke. Ik ben tevreden wanneer, zoals elke klant denk, ik simpelweg geholpen wordt. Alle begrip voor drukte maar dit is onacceptabel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roaldzuiderduin