Klacht: Zeer slechte service bij het postkantoor

cyl op 10 februari 2012 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de afhandeling van postverzendingen maken de medewerksters veel fouten. Ik krijg regelmatig te horen dat ik extra moet bij betalen, omdat ze zelf niet in staat zijn om het gefrankeerde bedrag correct te bepalen. Bij fouten worden niet eens excuses aangeboden. Ik heb zelden zulk onbeschoft personeel meegemaakt. Soms moet ik zelfs nog uitleggen hoe een verzending uitgevoerd zou moeten worden. DA zou mij eigenlijk moeten betalen voor de instructies die ik aan sommige van hun medewerksters geef.

Locatie: DA Drogisterij Hoogvliet, Binnenban 8

Gewenste Oplossing:

Een cursus klantvriendelijkheid voor de medewerksters zou een goede start zijn. Maar ik vraag me af of dit zou helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 13 februari 2012 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het postagentschap valt onder de verantwoordelijkheid van de zelfstandig ondernemer van deze winkel. Deze heeft contact opgenomen met de consument en de klacht besproken. Er wordt alles aan gedaan om te voorkomen dat dit weer gebeurt.

Alle klachten die gemeld zijn door