Klacht: verkoop onder valse voorwenselen.

ineke5 op 03 april 2012 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik laat me goed voorlichten voor een eu de PARFUM en kies een dure uit, word me de eu de toilette verkocht! Dit merkte ik pas na het openen van de verpakking en nadat ik het gebruikt heb en merkte dat het geurtje snel vervloog. Hierdoor heb ik het flesje goed bekeken en zag tot mijn grote schrik dat ik wat anders heb gekocht dan wat ik dacht. Na een slappe poging om de vertegenwoordiger te bellen, wat overegens niet lukte volgens hun zeggen, ben ik weer weg gestuurd omdat ze niks voor me konden doen. Ik heb geen ruim inkomen en laat me goed voorlichten over het product wat ik wil kopen zodat ik er veel plezier van kan hebben, gebeurt me dit! Ik kan eerder huilen dan lachen.. Ik ben een trouwe klant van de DA, maar dit vind ik vies tegen vallen van de medewerkers.

Gewenste Oplossing:

Een eu de parfum, degene die ik wilde

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 11 april 2012 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

de eigenaar van de winkel lost het op met de consument, zij krijgt alsnog de eu de parfum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DA Drogisterij beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

13 jaren geleden - Na dezelfde dag toen meteen gebeld te zijn door eigenaar van de DA.Heeft het toteen week geleden geduurd voordat ik weer een mail kreeg dat ik het flesje in kon wisselen voor de parfum met het retour nemen van de eau de toillet. Wel verontschuldigde hij zich ervoor dat het zo lang had geduurd,maar hij moest eerst weer de parfum in voorraad hebben,daar heb ik zo mijn gedachten over.Zo gezegd zo gedaan,er werd in de winkel verder helemaal niets meer gezegd.Met een vrij afstandelijke handeling werd het gedaan,terwijl de medewerkster wel zei dat de baas dit besproken had.Ze wist ervan.Heel koel dus.

Alle klachten die gemeld zijn door