Klacht: Prijs kindertandenborstel…veel te hoog..super geschrokken….hevig teleurgesteld!

Maarse40 op 16 januari 2017 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,

Bij Uw winkel in Eibergen een kindertandenborstel gekocht.
Aardig personeel.
Bij thuiskomst gekeken op internet voor prijs.
Reden was dat de prijs bij Uw winkel mij niet meeviel. Echt van de zotte. Ik heb er hier zeker twee als ik op internet had gekocht..wat een teleurstelling..DA had er ook maar een..achteraf gelukkig..ik zou er bijna drie voor hebben gehad nu maar 1!!!
Normaal vind ik een klein prijsverschil gerechtvaardigd.
Nu een prijsverschil van een 30 euro ging bij mij te ver.
Bonnummer : filiaal Eibergen DA Drogisterij?Parfumerie De FAAM Brink 15 7151CR Eibergen TEL 0545-477080 U bent geholpen door M. Menkema.13-01-2017 ….1 oral -B kids Micky MOUSE E 54,99……….
Site prijs dezelfde uitvoering incl verzendkosten: ..tandenborstel.com ..24.95..!!!…….kids Micky advance de modernste..bij DA stond hij al 2 jaar zeiden ze..dat klopt ook stond in de verpakking..
Graag Uw reaktie over deze toch wel teleurstellende prijsstelling van Uw toch mooie en koncurrerende winkel in Eibergen. U jaagt klanten met vertrouwen bij u zo uit de winkel..Er waren op de sites ook andere prijzen.. maar 55 euro was het nergen!! Zo hoog!!
Ik hoop op snelle reactie..wat u hier van vindt..zodat en ik weer reclame kan maken op uw zaak..dit is een serieuze klacht, en wil dit niet aan andere mensen kwijt..als u dit niet oplost zie ik mij genoodzaakt dit bij mijn vrienden en familie enz. op te wijzen.. met goede afloop ga ik dit positief brengen aan de ander!!
Zeer teleurstellende klant.En hoop dat u zich in mij kan verplaatsen..Als je mensen in de winkel wil hebben moet de prijzen niet afwijken van internet..De uwe zijn het allerhoogst!! Ongelooflijk..

Bij voorbaat dank!
Groetend Marion Maarse

Als verschil terug wordt betaald en ik weer reclame kan maken voor uw zaak!! Ben ik een tevreden klant. U kan me bellen 0645706434

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DA Drogisterij over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

Bericht van DA Drogisterij

7 jaren geleden - De ondernemer van de winkel zal vandaag Mevr Maarse bellen, om samen tot een oplossing te komen.

Bericht van DA Drogisterij

7 jaren geleden - Melding is in goed overleg met consument opgelost door ondernemer, consument kan borstel inleveren, ontvangt aankoopbedrag retour

Alle klachten die gemeld zijn door