Klacht: heel veel pijn gedaan met de woorden:” deze klanten als jij willen wij niet hebben!!!!”

natalya op 09 januari 2012 over DA Drogisterij in de categorie Drogisterijen

vandaag om 14.30 was ik in Da drogisterij in den helder op de maarsdiepstraat ik wou dag crème kopen en gezicht reiniging.daar ontstaan niet leuk gesprek tussen verkoopster en mij ,Waarschijnlijk ze vertrouwde mij niet ,want ik was aan het lezen.De verkoopster die daar werkte ze wist niet zo goed wat ze zelf verkoopt,dus ik ging zelf kijken , lezen en prijzen vergelijken.op gegeven moment vond ik heel erg vervelend dat dat meisje ging aan mij vertellen wat ik net gelezen had.Toen wil ik met een leidinggevende spreken en beetje uit gelegd wat er aan de hand is of ze hoorde mijn accent of zag ik niet goed uit of ik te langzaam aan het lezen was ,ik weet het niet .De bassin zei dag mevrouw zo’n klanten willen wij niet hebben.ik stond in de winkel en tranen kon ik niet verbergen.ik vind zo jammer dat zie zo slecht mensen beoordeeld.heel jammer !!!!!!!!!!!1

excuus,

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DA Drogisterij in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DA Drogisterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DA Drogisterij

Heeft op 18 januari 2012 om 10:19 geantwoord

Wij hebben gesproken met de klant en met de eigenaar van de betreffende DA. Wij hebben aangegeven dat wij het vervelend vinden dat mevrouw zich zo voelt. De eigenaar van de DA wil graag met mevrouw in gesprek gaan over dit misverstand, de eerstvolgende keer dat mevrouw weer in de winkel komt.

Alle klachten die gemeld zijn door