Klacht: Verkeer ingelicht

Michaeltansel1234 op 18 juli 2018 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vakantie geboek na Egypte na vraag gedaan bij reisbureau of er risico waren voor zwanger vrouw
Er word ons nee vertel dat die er niet waren puntje bij paaltje leest dat er dus wel degelijk een risco is
Voor het zika virus. Dan wil je hem je hem annuleren en dan noemen ze het geen gegronde rede en kost het je gewoon even meer dan de held van je boeking
Of omboeken dat kan dan ook niet
Als we beter ingelicht waren zouden we nooit na dat lang gegaan zijn
Nou het risco om geprikt te worden en dat je kind vervormd raak of noem het ma op vind ik toch echt wel een gegronde rede.

Gewenste Oplossing:

Ik zal te vrede zijn als ik mijn vakantie zou kunnen omboeken na een bestemming waar het wel veilig is voor ons
Of me geld terug zo dat het via een ander reis burea kan boeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 18 juli 2018 om 16:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michael,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Alleen zo kunnen wij onze service verbeteren.

Voordat u uw vakantie op onze website heeft geboekt, is er geen advies inzake inentingen en muggen bij ons opgevraagd.
Aangezien uw persoonlijke situatie vooraf bekend was, maakt dit het besluit van een verzekering omtrent annuleren altijd anders.

Uiteraard denk ik graag met u mee en vind ik het erg vervelend dat u onzeker bent over de geboekte reis.
De mogelijkheden heb ik voor u opgevraagd bij de reisorganisatie.
Het betreft echter een definitief geboekte reis, waar u op onze website akkoord voor heeft gegeven.
D-reizen dient zich aan de annuleringsvoorwaarden van de betreffende reisorganisatie te houden, deze zijn reeds met u besproken.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wens u een prettige vakantie toe.

Met vriendelijke groet,
Guido
D-reizen - Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door