Mijn Klacht:
Op Dinsdag 28 Jan 2020 een reis geboekt vanuit Suid Afrika naar Amsterdam om mijn hoog bejaarde vader te bezoeken. En toen kwam Corona … Al vrij snel ging alles op slot en werd mijn vlucht door Virgin Atlantic geannuleerd. Ik ben onmiddellijk in de Mail ‘geklommen naar D-reizen. Na heel veel e-mails heen en weer werd er op mijn verzoek een refund aan gevraagd. Nu lees ik in het nieuws dat Virgin Atlantic op de rand van faillissement staat!!! …Een eventuele refund heb ik dan uiteraard niets meer aan.
Ik heb een paar dagen geleden opnieuw D-reizen benaderd met de vraag de refund om te zetten naar een voucher. Wellicht kan een andere vliegmaatschappij in hun ‘Alliance’ mij dan een vlucht aanbieden? Misschien eind dit jaar of volgend jaar?
Ik kreeg een mailtje toegestuurd dat dit miet mogelijk zou zijn? M.a.w. ik ben mijn geld vermoedelijk kwijt.
Ik zou ook nog van Amsterdam naar Stockholm reizen met mijn vader gedurende mijn trip. Ook die reis valt in duigen.
De communicatie met D-reizen Nunspeet !! loopt allemaal zeer moeilijk. Afgezien van de vele typefouten en verkeerde data vermeld in mailtjes.Ook nog kijkt men volgens mij niet eens naar mijn mailtjes of leest men ze verkeerd! Zo werd er eens gemeld ergens dat mijn vlucht AMS-PLZ en v.v. …. IK VLIEG niet vanuit Nederland ik vlieg vanaf Suid Afrika, Port Elizabeth om precies te zijn.
Ik wil dus nu voor alle vluchten een voucher eens kijken of er nog iets van de alle vluchten te redden valt? We spreken over al met al E 1,000.00 (geen kattenpis!!) Iets waar ik een volledig jaar voor moet sparen.
Ook wil ik contact met een ander kantoor. Nunspeet is gewoon 1 grote janboel en heeft totaal geen idee waar men mee bezig is volgens mijn bescheiden mening en/of interesseert het gewoon niet. Het enige wat ik weet op moment is dat ik maar gewoon moet wachten en wachten (volgens D-reizen Nunspeet …in een van hun mails zou dit mogelijk 1 jaar kunnen duren!!) … wat later weer teruggetrokken werd naar 90 dagen. Zoals boven al vermeld men heeft totaal geen flauw benul hoe/wat/waar.
IK EIS nu een oplossing van D-reizen. Dat er nog een maatschappij tussen zit die de financiële zaken handelt qua betalingen aan luchtvaartmaatschappijen interesseert mij eerlijk gezegd geen ENE BAL
Gewenste Oplossing:
Ik wil NU een voucher of Ik wil rechtstreeks van D-reizen mij geld retour. Een annuleringsverzekering kan D-reizen mij al jaren lang niet meer verkopen omdat ik in het buitenland woon