Klacht: Medewerkers zijn nergens van op de hoogte ( flexpakket)

Shar18 op 28 januari 2013 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een vakantie geboekt met een flexpakket, nu ik mijn vakantie wil wijzigen krijg ik te horen wij moeten dit nog uitzoeken. Waarom laten jullie mensen 30 euro ,eer betalen voor een service van niks. Na gesproken te hebben met de vestiging van Hoofddorp krijg ik te horen dat ik eventueel annuleringskosten moet betalen als ik me vakantie wijzigig terwijl ik eeem flexpakket en annuleringsverzekering hebt. De medewerker aan de telefoon was ook heel brutaal em emphatie loos. Zet geen dingens op jullie site wat jullie niet kunnen waar maken. Ik ga nooit meer bij dreizen boeken en me huidige reis ga ik annuleren. Dan maar de annuleringskosten betalen ipv al dit gezeik als het nu al zo begint hoe zal het gaan als ik op vakantie moet.

Kosteloos annuleren omdat jullie je afspraken niet na komen en mensen van kastje naar de muur sturen mijn belkosten zijn heel hoog omdat ik jullie steeds moet bellen anders krijg ik geen antwoord op me vraag.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

11 jaren geleden - Geachte mevrouw Sint Jago, Wij betreuren te vernemen dat u niet tevreden bent over de service van D-reizen. U heeft afgelopen weekend contact gehad over het omboeken van uw vakantie. Helaas bent u door een van onze medewerkers geïnformeerd over de wijzigingsvoorwaarden voor een reservering zonder flexpakket. Ook geeft u aan door een andere medewerker niet vriendelijk te woord bent gestaan. Wij vinden dit erg vervelend en bieden u hier onze oprechte excuses voor aan. U heeft inmiddels contact gehad met uw persoonlijke reisassistente. Zij heeft u de juiste informatie verstrekt met betrekking tot het omboeken van uw vakantie, wij vertrouwen erop dat dit naar uw tevredenheid verloopt. Wij bedanken u dat u ons op de hoogte heeft gesteld van uw bevindingen zodat wij dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen. U kunt voor verdere vragen contact op te nemen met Asca, uw persoonlijke reisassistente. Met vriendelijke groet, Jessica Webcare D-reizen 023-5542599

D-Reizen

Heeft op 29 januari 2013 om 11:26 geantwoord

Juiste uitleg is gegeven door persoonelijke reisassistente. Excuses aangeboden voor de miscommunicaties.

Alle klachten die gemeld zijn door