Mijn Klacht:
Geachte heermevrouw.
In juli had ik 2 tickets geboekt naar Minneapolis.
Op de dag dat ik onderweg was naar het Schiphol kreeg ik te horen dat mijn Esta niet goed gekeurd was en dus niet kon reizen. Ik heb toen gelijk contact opgenomen met D reizen in Hellevoetsluis en de situatie uitgelegd en dat ik mijn ticket wilde annuleren. Een van de collega gaf aan dat ik toch naar Schiphol moest en dat ik daar moet uitleggen en mijn tickets te verzetten als dat mogelijk was. Eenmaal op Schiphol gaf een mevrouw aan dat ik die probleem met de winkel moest overleggen waar ik de ticket had geboekt. Ik ben daarna terug gekomen naar de winkel en ze gingen kijken wat het mogelijk was. Ze gaven dat ik mijn tickets niet kon annuleren omdat het goedkoops tickets waren. Op het moment van boeken heb ik niet te horen gekregen dat ik mijn tickets niet kon annuleren omdat ze goedkoop zijn. Ik ben daarover totaal niet ingelicht. In tickets stond mijn man naam ook verkeerd, waardoor ik later te horen kreeg dat ik daarmee Ook niet zou mogen reizen. De manier hoe ik geholpen ben vind ik niet goed, we hebben niet de juiste informatie gekregen enz.
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ik een bedrag voor mij tickets terug krijgt, want ik had 2 tickets geboekt en omdat ik niet op tijd kon reizen, gingen ook mijn vakantie dagen voorbij en ook hotel dagen.
Ik zou erg op prijs stellen om vergoeding hiervoor te krijgen!
