Klacht: 9 Dagen blijken er 7.5 te zijn

op 12 oktober 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Goedemiddag,

Mijn vriendin en ik hebben samen een reis geboekt naar Curacao.

We hebben 9 dagen curacao geboekt waarvan we er zeven overhouden.

Vertrek vanuit NL: woensdag 18-10 om 9:15 aankomst 14:50 (40eu pp extra betaald voor vroege vlucht)

Vertrek vanuit Curacao 25-10 om 20:10. (40eu pp extra betaald voor late vlucht)

Vervolgens komen wij op onze ‘9e dag’ aan in nederland om 12:05.

Mijn klacht is dit:
8e nacht in het vliegtuig.

We zitten ipv dat we de eerste dag komen we pas om 14:50 aan en gaan op de 8e dag al 20:10 vliegen.. Houden dus 6 hele dagen over op Curacao.

Niet duidelijk genoeg aangegeven dat we zoveel dagen kwijt zijn.

2e Klacht:
Er is een LAST MINUTE van 10 DAGEN die even duur is namelijk 1002 op de aanbieding, terwijl dit een dag langer is!

Tegemoetkoming uit service als we bijv. een korting, excursie of een andere compensatie ontvangen. Het liefst willen we bijboeken maar dat gaat niet meer.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 12 oktober 2017 om 19:30 geantwoord

Beste Davy,

Hartelijk dank voor de tijd en de moeite die je hebt genomen om hier je verhaal te plaatsen.

Zojuist heb ik jullie boeking nagekeken en staat er volgende week een fijne vakantie op jullie te wachten in een prachtig verblijf op het zonnige eiland in de Carribean.

De boeking is begin april dit jaar gemaakt samen met mijn collega aan de balie in de winkel. Zij heeft de reis uitvoerig met je doorgenomen en daarna een optie voor je geplaatst om alles nog eens door te lezen, 4 dagen later hebben we de boeking voor jullie definitief mogen bevestigen.

Het is gebruikelijk dat je op een 9-daagse vliegvakantie 8 dagen en 7 nachten op bestemming bent. 2 Nachten heb je in het vliegtuig waardoor je hopelijk lekker kan slapen tijdens de vliegreis en met zo min mogelijk jetlag aan kan komen. Met de vroege aankomst en het late vertrek heb je optimaal verblijf op het eiland.

Je hebt dit jaar geen last minute geboekt. Als je in het vervolg kiest om te wachten tot een last-minute dan kan het natuurlijk zo zijn dat je een scherpe deal hebt, maar er is ook altijd een heel grote kans dat het niet meer beschikbaar is.

Jullie vertrek is volgende week, ik heb zojuist een uitnodiging verzonden voor \"Mijn Reisoverzicht\" hierin heb je online inzage in de geboekte reis en de reisbescheiden.

Mocht je onverhoopt nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.
Ervan uitgaande je hiermee voldoende te hebben geinformeerd wens ik jullie een prettige vakantie toe.

Vriendelijke groet,

Annelie webcare D-reizen