Klacht: D-Reizen, wat een onmenselijk, hatelijk, onoplossend bedrijf.

op 13 juli 2012 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb online een boeking verricht
bij d-reizen, echter is er wat fout gegaan met de boeking dat de datum van
vertrek een week eerder is dan zou moeten. Ik heb d-reizen meerdere malen
gebeld maar het enige dat zij mij zeggen is dat ik het zelf fout heb gedaan
en ik vast zit aan de boeking met datum. Zij willen en doen niets aan de
fout. Ze willen het ook niet aanpassen. De boeking is bindend en de ticket
mag niet aangepast worden, ondanks de vlucht pas over twee maanden is. Zij
beroepen zich op de algemeene voorwaarden maar bij dit ticket staat niet (ook
niet toen ik akkoord ging met de voorwaarden) dat deze reis aangepast mag
worden. Ik ben naar hun vestiging in nieuwegein gereden om aantoonbaar te
krijgen dat dit specifieke ticket niet veranderd mag worden. Dit konden ze me
niet aantonen. Dit is een verborgen afspraak die D-reizen met Royal air maroc
heeft afgesloten. Met mijn klacht dat ik het niet rechtvaardig vind dat de
consument deze verborgen afspraken niet kan zien maar wel op afgerekend wordt
gaf d-reizen het antwoord; in de algemeene voorwaarde staat dat het mogelijk
is en daar beroepen wij ons op. Ik sta met me rug tegen de muur en er wordt
op geen enkele manier reactie gegeven aan mijn mails. Ze laten me in de kou
staan.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn heenvlucht kosteloos aangepast wordt naar de juiste datum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 13 juli 2012 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op onze website zijn de vluchtvoorwaarden en vluchtdetails te bekijken van een door een klant uitgekozen vlucht voordat onze klant de vlucht definitief boekt. Hier zijn o.a. de wijzigings-en annuleringsvoorwaarden te zien van de gewenste vlucht. Wij betreuren het dat onze klant een verkeerde datum heeft gereserveerd maar ook D-reizen is afhankelijk van de voorwaarden die de luchtvaartmaatschappij hanteert bij het wijzigen van een vlucht en zal de hieruit voortvloeiende kosten moeten afdragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van D-Reizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hafida78