Klacht: “D-Reizen is Teleurstellend” Vervolg 2 !

op 02 juli 2012 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

—–de klacht was:

Ik raad iedereen D-Reizen af!!!!! wat een flut reisbureau!!!ze kunnen wel goed het geld incasseren maar als er iets niet goed bij hun met de boeking is gegaan dan trekken ze hun handen ervan af en kunnen ze ineens niks voor je doen…erg jammer dit..van z’n grote organisatie verwacht je wel dat ze op z’n minst toegeven dat ze fout zaten en met een oplossing komen…Mijn ouders zitten op Aruba ze hebben een hotel geboekt samen met mijn broertjes en schoonzusje …dit was omdat ze allebei zoveel jaar getrouwd zijn en dat wilden ze daar vieren.Bij de boeking heeft mijn vader heel duidelijk gezegd dat ze een romantisch diner wilden in het hotel een avondje ..dat was geen probleem dat zou doorgegeven worden aan het hotel + ze hebben duidelijk gezegd dat ze de hotelskamers naast elkaar wilden….Toen ze in het Hotel aan kwamen was het al laat en kregen ze de slaapkamers toegewezen. Niet naast elkaar en bovendien die van mijn broertje was een vieze kamer die niet was schoongemaakt. Nadat ze naar de receptie waren geweest kregen ze een schoonkamer maar niet de kamer die ze hadden geboekt. Maar goed dat kan gebeuren. Het is de volgende dag netjes door het Hotel opgelost. na een paar dagen daar zijn kaarte mijn vader in het hotel aan wanneer het romantisch diner plaats zou vinden. Nou na veel gezoek door het hotel scheen dat ze niks van D-Reizen hadden doorgekregen en dat mijn vader 250 Dollar per stel daarvoor moest betalen! dat is een hoop geld als je al bijna 4000 euro per stel betaald hebt! Mijn vader heeft mij gebeld om D-Reizen te bellen dat heb ik gedaan. Na veel met Claudia van D-Reizen Nijmegen gesproken te hebben schijnt dat haar collega Jasper die de boeking voor mijn ouders gemaakt heeft de melding van het romantisch diner en dat de slaapkamers naast elkaar moesten naar een verkeerd e-mail adres te hebben gestuurd van het hotel. Nou dat kan gebeuren en dan verwacht je dat het opgelost wordt. Claudia zou de mail forwarden naar hun en met een schrijven erbij..Dat heeft ze ook gedaan maar dit heeft niet geholpen. Het hotel geeft aan dat zij dit niet doen zonder pakket. Mijn ouders zouden bij de boeking al meer moeten betalen maar dat hebben ze niet gedaan ?? Er is door D-reizen ook op geen enkel moment aangegeven dat dat mijn ouders daarvoor meer moesten betalen ..in tegendeel dat zou doorgegeven worden aan het Hotel. Mijn vader belde mij een paar uur geleden of ik D-Reizen wilde bellen zodat ze nog een kans kregen om dit recht te trekken. Ik belde ze op D-Reizen Winkel in Nijmegen en na 45 min in de wacht te hangen nam Claudia de telefoon op. Ik gaf aan dat het probleem niet opgelost is en dat het hotel na hun mail het niet wilde doen omdat schijnt dat mijn ouders dat niet betaald hebben bij de boeking. Nou ze zei dat ze niks meer kon doen. Ik gaf aan waarom niet D-reizen is in gebreken gebleven en dan horen jullie dat ook op te lossen. Mijn vader heeft bij de boeking heel duidelijk aangegeven dat dat heel belangrijk was als D-Reizen had geluisterd naar de wensen van mijn vader dan hadden ze meteen moeten zeggen dat daar extra voor betaald moest worden. En niet zeggen we geven het door aan het hotel en daarna is het niet goed. Slechte zaak dit. Claudia gaf aan dat ze niks meer voor me kon doen en dat D-Reizen dat ook niet ging betalen. Dus ik gaf aan jullie maken een fout en mijn ouders zijn vaste klant bij jullie en jullie willen dit niet oplossen. Ze gaf aan nee jou ouders moeten maar als ze terug komen een klacht indienen. want degene die de boeking gemaakt heeft die is heel ervaren en ik twijfel niet aan hem..Dus met andere woorden dat mijn vader een leugenaar is? Dit is echt te triest voor worden dat je vakantie zo verpest kan worden door een reisbureau die niet goed naar jou wensen luistert. In een woord teleurstellend! Dus daarom mensen raad ik jullie allemaal af om bij D-Reizen te boeken. geld incasseren wel maar niet de consequenties aandurven als er door een medewerker een fout gemaakt is! Met vriendelijke groet een hele boze klant

—dit heb ik als oplossing gehad :-S :

D-reizen heeft als preferentie aan zowel de touroperator als aan het hotel doorgegeven dat kamers naast elkaar gewenst zijn en of er extra aandacht geschonken kan worden omdat het een 5-jarig huwelijk betreft van één van de familie’s. Preferenties blijven echter voorkeuren. Omdat onze klanten in een all-inclusive hotel verblijven heeft D-reizen 30 juni jl. een mail gestuurd met wederom de preferentie extra aandacht i.v.m. 5-jarig huwelijk. D-reizen zal na thuiskomst contact opnemen met haar klanten.

——-dit is mijn reactie terug op de klacht —-

Totaal niet eens met de oplossing. De klacht is niet goed gelezen!!
Ten eerste ging het om een gevraagde dienst niet om een preverentie! Dat de persoon die de boeking heeft gemaakt daar een preverentie van gemaakt heeft daar weet mijn vader niks van. Zeer Kwalijk! Mijn vader heeft duidelijk aangegeven dat hij dit belangrijk vond en dit er echt bij wilde. Dan is het aan het reisbureau als ze niet zeker zijn dat het hotel dit doet, dit dan uit te zoeken met het hotel. Er is mijn vader niks bij de boeking gezegd dat er pakketten bestaan voor z’n romantisch diner dan had mijn vader dat erbij kunnen nemen. Maar als de medewerker aangeeft dat het goed komt en vervolgens niet zo is. Dan is dat een zeer kwalijke zaak. Ten Tweede mijn Broertje is 5 jaar getrouwd en mijn ouders 35 jaar getrouwd. Niet alleen mijn Broertje dus dat is alweer een fout! als ze alleen dat van mijn broertje genoteerd hebben. De mail is op 14 juni om 14.30 uur verstuurd naar een verkeerd e-mail adres van het Hotel. Daarna idd op 30 juni na gestuurd nadat ik zelf met jullie contact heb opgenomen. Maar mijn ouders hebben daar met de Touroperator gesproken van Arke en die geeft aan van niks te weten dus aan hun is het ook niet doorgegeven.! de Touroperator gaf aan dat dit aan het reisbureau ligt en niet aan het hotel of de touroperator. Dus ik vind het erg kwalijk dat jullie met z’n flut oplossing komen terwijl met een telefoontje naar het hotel dit geregeld kan worden! Dan zijn jullie een vaste 3 klanten niet kwijt. Want mijn broertje boekt niet meer mijn ouders en uiteraard ik zelf ook! Bovendien zullen wij in onze vrienden kring dit ook zeker kenbaar maken om niet bij D- reizen te boeken. Dus ik hoop dat jullie met een passende oplossing komen en niet met de oplossing waar jullie nu mee zijn gekomen.

——oplosssing van D-reizen—
Uitermate teleurstellend!!!—>>>>>>

Bedrijf heeft nog geen oplossing

—mijn reactie—

Hoezo geen oplossing?
Het is heel simpel, een medewerker van jullie heeft een fout gemaakt. Dus graag de consequenties aandurven en aangeven dat jullie idd fout zaten en dat jullie het hotel gaan bellen en dit op gaan lossen, zodat mijn ouders, broertje en schoonzusje krijgen waar ze om gevraagd hebben! Geen Preferentie maar een Dienst!

Simpeler kan echt!

Dat D-reizen bekend dat ze fout zitten en dat ze dit ook gaan oplossen, zoals dat hoort. Voor z\'n grote reisorganisatie als deze is dat makkelijk te regelen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nonogomez