Klacht: Cv ketel verhuur feenstra

op 23 juni 2016 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Feenstra uit lelystad het bedrijf wat samenwerkt met nuon,,heeft mijn moeder van toen 92 cv ketel verhuurd met een looptijd van 12 jaar
Met een absurd hoge afkoop som van bijna 2000 euro
Ze zijn door het tv progamma radar in januarie al op aangesproken, maar ze gaan gewoon door, met deze praktijken

Ik ben bereid een afkoopsom te betalen van 1000 euro
Dat is heel redelijk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Nuon

1 jaar geleden - Goedemiddag meneer Pastoors, Allereerst gecondoleerd met het overlijden van uw moeder. Ik wens u veel sterkte toe. U heeft uw klacht ook via Twitter bij ons neergelegd. Zoals afgesproken doen we navraag bij Feenstra voor uw. Zodra wij meer informatie hebben, nemen we via Twitter contact met u op. Met vriendelijke groet, Marlies Nuon Webcare

Reactie van de melder van de klacht 3615

1 jaar geleden - Dank Marlies Ik heb begrepen dat nuon en feenstra een samenwerkingsverband hebben Weet nuon wel,vd praktijken van feenstra Een vrouw die wel eens in de war is,,normaal voor iemand van 92 een 12 jarig huurcontract aansmeren, met een schandalige afkoopsom van bijna 2000 euro Dat nuon zoiets toestaat? Mvg peet pastoors

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuon

Heeft op 23 juni 2016 om 11:59 geantwoord

Geachte heer Pastoors,

Ik heb van Feenstra begrepen dat zij uw klacht inmiddels in behandeling hebben genomen. Zij doen hier onderzoek naar. Ik kan helaas niet vertellen waarom er toen voor een huurcontract is gekozen voor/door uw moeder. Ik vertrouw erop dat u samen met Feenstra tot een passende oplossing komt.

Marlies
Nuon Webcare

Reactie van de melder van de klacht 3615

1 jaar geleden - Hallo Helaas heb ik nog steeds geen reactie gehad van Feenstra nav wurgcontract bij vrouw van 92 jaar met looptijd van 12 jaar met absurde afkoopsom van 2000 euro Feenstra belt nog steeds niet terug ondanks belofte mvg peter pastoors

Alle klachten die gemeld zijn door 3615