Klacht: Cv ketel storing dagen niet opgelost!

op 17 juli 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik word al dagen van het kastje naar de muur gestuurd wat een waardeloze bedrijf dit! Ik heb een onderhouds abbonement voor onze cv ketel bij jullie met zogenaamd 24/7 service bij storingen. Ik heb al 2 dagen geen warm water met een klein kind van 2 jaar die ook nog ziek is. Ik heb al 2 dagen zo vaak moeten bellen dat het echt spoed is en dat er zo snel mogelijk iemand langs moet komen. Elke keer ja mevrouw het staat ingepland u word gebeld, ik word niet gebeld!!! En de bedrijf waar zij samen mee werken is nog bereikbaar tot 16.00, waarom bieden jullie 24/7 service aan als jullie dat niet kunnen nakomen? Waarom bieden jullie Ć¼berhaupt dan zo een contract. Ik ben er echt klaar mee dit is al de tweede keer dat het zo gaat! Eneco doe er wat aanšŸ˜”

Zo snel mogelijk oplossing en mijn geld terug die ik tot nu toe heb moeten betalen voor dit waardeloze abbonement

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 19 juli 2020 om 14:17 geantwoord

Beste meneer of mevrouw,

Wat een ongelooflijk vervelende ervaring! En dan ook nog voor de tweede keer, we snappen heel goed dat u hier op z'n zachtste gezegd niet blij van wordt.

Ik heb uw dossier nagekeken en zie dat inmiddels diverse collega's aan de slag zijn gegaan om tot een oplossing te komen. Ook heeft u het rechtstreekse telefoonnummer van het uitvoerende bedrijf gekregen, zodat u direct contact kunt opnemen. Ik hoop dat dit vandaag nog leidt tot de oplossing van het hele probleem.

Zodra uw warme water weer werkt kunt u ons altijd een e-mail sturen waarin u uw ervaringen en ongenoegen nogmaals uit. We zullen uw officiƫle klacht dan in behandeling nemen en proberen e.a. netjes met u op te lossen.

Ik hoop van ganser harte dat het met uw kind inmiddels beter gaat. Sowieso heel veel sterkte en beterschap gewenst!

Martijn
Team Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Sirin