Klacht: Customer service zeer slecht

op 25 mei 2021 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Reis geboekt bij BOOKING.COM -luchtvaartmaatschappij veranderd de vluchten- resultaat Mijn vrouw komt niet aan op bestemming. Luchtvaartmaatschappij gebeld maar die mogen alleen veranderingen aanbrengen met goedkeuring van booking.com. Geen probleem. Bellen we ons eigen Amsterdamse bedrijf maar daar gaat het mis. Booking.com is partner met GoToGate en die hebben de klantenservice uitbesteed aan de Etraveli groep. Ongelogen en niet overdreven. We hebben reeds meer dan 8 uur gebeld en meer dan 40 mensen gesproken maar het wordt niet opgelost. Etraveli medewerkers spreken bijna onverstaanbaar engels en beloven telkens het binnen 24 uur op te lossen. Ze blijven netjes en beleefd maar schromen niet om de verbonding te verbreken als ze er niet meer uit komen en het gesprek te lang duurt. Ze worden namelijk afgerekend op de gemiddelde afhandeling duur van een gesprek. Over bijna drie weken moet mijn vrouw vliegen maar komt niet aan….adieu €1600 en bij wie kan ik verhaal maken? Etraveli?

Als mijn vrouw haar vlucht omgezet wordt naar de dag ervoor zoals de medewerkers beloven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IreSS