Klacht: Creditcard fraude door Hotel in Hong Kong

op 03 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verbleef in het New Euro Asia Guesthouse van 3 t/m 5 april, te Hong Kong. Hier heb ik cash mijn verblijf betaald. HK$ 1248.- ( +- €150). Afgelopen weekend ben ik erachter gekomen dat er HK$ 3248,- (€401,12) onterecht van mijn creditcard afgeschreven. Hoe kan ik dit terug krijgen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JeVriend