Klacht: Onderdeel belooft maar nooit gekregen

op 21 januari 2019 over Cosma Tweewielers in de categorie Fietsenwinkel

In juli 2018 heb ik een scooter gekocht bij Cosma Tweewielers, de accukap was toen al beschadigd. De heren zouden dit oplossen en mij voorzien van een nieuwe afdekkap. Na talloze telefoontjes en mailtjes, men neemt gewoon niet op, belt ook niet terug (hij heeft klanten genoeg wordt er dan gezegd) en reageert niet op de mail) uiteindelijk een afspraak kunnen maken voor een onderhoudsbeurt … en ja hoor, wat ik al verwachtte … er kwam niemand opdagen. Geen belletje, geen berichtje, ik hoorde helemaal niets. Intussen had ik het 06 nummer van meneer Cosma zelf en hij reageerde zowaar op een Whats App bericht. Inderdaad, in die Whats App werden weer loze beloften gemaakt (ik ga u terug bellen en vervolgens moet je toch zelf weer bellen). Na alle moeite weeeer een afspraak weten te maken voor een onderhoudsbeurt, intussen wilde ik ook een windscherm hebben. De monteur heeft een windscherm gemonteerd, deze was gratis want na mijn ervaringen met een monteur die niet op komt dagen, onbeantwoorde mail, geen telefonisch bereik, afspraken die niet nagekomen worden om teruggebeld te worden was dat wel het minste wat mij aangeboden kon worden. Hij had zowaar ook een accukap bij zich … kon ook niet in 1 keer goed gaan … het was alleen de verkeerde kleur. Waarom kijk ik daar niet van op?? De monteur vertrok met de woorden ; ik ga de juiste accukap regelen en ik ga zorgen dat je deze z.s.m. in het bezit hebt. Begin januari (2 maanden NA de onderhoudsbeurt) heb ik toch maar weer zelf een Whats App gestuurd naar meneer Cosma en dat ik toch graag voooooor vrijdag 18 januari in bezit wilde zijn van een andere accukap. U raadt het al ; meneer Cosma kan wel lezen maar reageert niet meer. Misschien kunnen jullie helpen??

Als ik een nieuwe afdek plaat heb, in de juiste kleur

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cosma Tweewielers

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cosma Tweewielers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iiinge