Mijn Klacht:
Betreft een toekomstige reis in mei 2024, geboekt in augustus 2023.
Op telefonisch verzoek ván Corendon in november 2023 heb ik mijn 11 daagse reis met vertrek op 13 mei,
gewijzigd in een 12 daagse reis omdat er volgens Corendon geen terugvlucht beschikbaar was op 23 mei maar wel op 24 mei. Kosten voor die extra dag zijn bij mij in rekening gebracht!
Nu wil ik tóch liever de 11 daagse reis en dan met vertrek op 10 mei.
Díe optie is mij destijds helemaal niet aangeboden maar wél (en nog steeds) beschikbaar!!!
Zowel het geboekte appartement áls de heen- en terugvlucht zijn beschikbaar met vertrek op 10 mei en ook de terugvlucht is beschikbaar op 20 mei.
Corendon wil niet aan mijn verzoek voldoen.
Deze wijziging wordt door Corendon als een omboeking gezien waar ik eenmalig gratis recht op zou hebben, maar dan ben ik wél verplicht een andere bestemming en/of appartement kiezen!
Wat is dát nou voor iets vreemds!
Ik wíl helemaal nergens anders naar toe, ik wil alleen maar mijn in 1e instantie geboekte 11 daagse reis, maar dán met vertrek op 10 mei ipv 13 mei.
De enige optie die Corendon mij biedt is om de op hún verzoek 12 daagse reis tegen de geldende kosten te annuleren en een nieuwe boeking te maken.
Hoe klantvriendelijk kan je zijn.
Gewenste Oplossing:
Mijn vertrekdatum wijzigen in 10 mei voor een 11 daagse reis. Dus met terugvlucht op 20 mei.
De rest van de boeking moet gewoon gehandhaafd blijven.
Uiteindelijk is Corendon in gebreke gebleven door mij een reis te laten boeken die niet uitgevoerd kan worden, en daar heb ik óók nog extra voor betaald!
Çorendon heeft mij níet de optie van 10 mei gegeven!! Terwijl deze optie wél aanwezig was in november, en nu nog steeds beschikbaar.