Klacht: Reparatie niet geholpen, slechte service

Kelly van Rossum op 31 augustus 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vier weken geleden mijn laptop opgestuurd ter reparatie. Nu blijkt dat de reparatie het probleem niet verholpen heeft. Het probleem is dat ik mijn laptop nodig heb voor mijn studie en dat ik er fysiek afhankelijk van ben (reuma). Coolblue toont totaal geen begrip en wil in geen enkel geval mij tegemoetkomen hierin, door bijvoorbeeld een vervangend apparaat of een versneld reparatieproces aan te bieden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Coolblue eindelijk wél een passende oplossing biedt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

6 jaren geleden - Hey Kelly, Vervelend om te horen dat je laptop kapot is gegaan. Wij zijn helemaal met je eens dat het niet de bedoeling is dat je laptop niet goed is gerepareerd en daar bieden wij onze excuses voor aan. Helaas kunnen wij de reparatie niet voor je versnellen. Dat heeft niets te maken met het niet willen, maar deze mogelijkheid hebben wij niet. Wat betreft de leenlaptop, is dit ook geen kwestie van onwil. Wij bieden voor geen enkel apparaat een tijdelijke vervanger aan omdat wij deze niet hebben. Wij kunnen je hier dus niet bij helpen. Wat wij wel kunnen doen, is jouw laptop binnen twee tot maximaal drie weken bij jou terug hebben zodat je weer snel aan de slag kunt. Als je dat een goed idee vindt, horen wij dat graag van je zodat wij dit voor je in orde kunnen maken. We hopen gauw van je te horen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hoi Coolblue, Helaas heb ik deze reactie al meerdere keren gekregen, waarop ik heb gereageerd dat dit voor mij geen oplossing is. Wanneer de laptop 2-3 weken weg is voor reparatie, kan ik dus twee tot drie weken niks doen voor mijn studie. Het lijkt me ook niet de bedoeling dat ik tot de kerstvakantie met een kapotte laptop moet werken. Is er dan echt geen andere oplossing? Met vriendelijke groet, Kelly

Bericht van Coolblue

6 jaren geleden - Hey Kelly, Wij snappen echt heel goed dat dit lastig is met je studie. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om te wachten met de laptop terugsturen tot je vakantie hebt en hem iets langer kunt missen. Als je dat doet, heb je in elk geval minder last van hoe lang je de laptop niet kunt gebruiken. Helaas kunnen wij de reparatie echt niet voor je versnellen en hebben wij echt geen vervanglaptops op voorraad. Als je hier nog meer vragen over hebt, horen wij ze graag van je. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hoi Coolblue, Wellicht wel handig om dat mee te nemen in een evaluatie, aangezien een aantal concurrenten dit namelijk wel aanbiedt en dit dus een reden zou zijn om niet meer bij Coolblue te bestellen. Tot slot nog een laatste vraag. Op de reparatie zit 3 maanden garantie en december is natuurlijk langer dan 3 maanden. Geldt dan de garantie nog wel? Met vriendelijke groet, Kelly

Bericht van Coolblue

6 jaren geleden - Hoi Kelly, Dank voor jouw reactie. Je krijgt op jouw reparatie inderdaad een extra garantie van 3 maanden. Natuurlijk heeft jouw laptop naast de garantie op de reparatie nog de standaard fabrieksgarantie. Deze is 2 jaar geldig en dit is in jouw geval 5 april van 2019. Super toch? Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door