Klacht: Product niet geleverd – Ook geen geld terug

soudenaarde op 03 juli 2023 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb recent een vrij duur product aangeschaft op Coolblue.nl, deze is echter nooit geleverd. Diverse onderzoeken en weken verder krijg ik de melding: De bezorger zegt dat het wel bezorgd is, en we geloven hem dus we helpen u niet verder. Ik mag er zelfs nooit meer iets bestellen..!
Gevraagd om bewijs van levering, krijg ik niet. Geld krijg ik dus ook niet terug en een manager krijg ik ook niet te spreken.

De enige oplossing die ik wil: mijn volledige aankoopbedrag teruggestort krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Coolblue

Heeft op 10 juli 2023 om 08:34 geantwoord

Beste Servan,

Eerder hebben we een pakketonderzoek gestart voor je bestelling. Achter de schermen zijn we druk bezig geweest en hebben we een uitvoerig onderzoek gedaan. Bedankt voor je geduld hierbij.

Momenteel zijn we opnieuw het onderzoek aan het nalopen. Zodra we een nieuwe update hebben ontvangen, laten we dit meteen aan je weten via de mail.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het graag.

Coolblue.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door soudenaarde