Klacht: Nutteloos 89,- uitgegeven

Robert-Vos op 30 augustus 2023 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Onze wasdroger is vorige week defect gegaan na 6 jaar, ze ging niet meer aan. Bovenzijde droger verwijdert en elektrisch doorgemeten. de stroom komt bij de printplaat, deze doet niets meer.

Hierop reparatie aangemeld bij Coolblue. Deze belde mij netjes beleefd op om een reparatie in te plannen. Mijn eigen handelen uitgelegd, hierop reageerde Coolblue; De monteur zal het onderdeel meenemen, zodat u donderdag wanneer die langskomt u meteen weer kunt drogen.

De betreffende donderdag; 24-08-2023. komt de monteur langs en meet de machine door. Conclusie; 89,- om dit vast te stellen en nog eens 298,79 om OP EEN LATER MOMENT nog eens langs te komen voor de reparatie. Een deel van die VOLGENDE 298,79 was dus monteur/voorrijkosten.

Ik snap dat er niet altijd onderdelen meegenomen worden naar klanten omdat dat logistiek/planning technisch lastig is bij foute analyses. Echter word mij beloofd dat ik op 24-08-2023 weer kan drogen.

Ik ging er vanuit dat ik 89,- zou betalen voor de analyse onderdeelkosten tarief monteur.
In de mail van Coolblue alvorens de reparatie word aangegeven 29,50 per kwartier aan reparatie. De monteur ter plaatse geeft aan een half uur nodig te hebben. Bij de ‘offerte’ voor de reparatie van 298,79 worden de monteurkosten op 148 gezet. en niet 2 29,50 59,-.

oftewel nutteloos 89,- betaald en de droger niet laten repareren omdat ik mijzelf zerk benadeelt voel.

Mij werd een monteur onderdeel beloofd. Hiervoor was ik bereid initieel 89,- te betalen. Niet voor een enkele diagnose welke reeds bekend was en een reparatie beloofd.

Ik zou graag mijn 89,- terugkrijgen. Hierdoor zou Coolbue mijn vertrouwen houden waardoor ik in de toekomst er nog zou bestellen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Robert-Vos