Mijn Klacht:
Ik heb 24 november een Starlink antenne besteld (480euro) bij Coolblue, door omstandigheden ben ik een maand later afgereisd naar Zuid Afrika waardoor ik pas twee weken geleden die antenne heb uitgepakt en geprobeerd te registreren bij Starlink.
Op de site bij Starlink kreeg in herhaaldelijk de melding dat deze antenne al eerder is geregistreerd en ik dien contact op te nemen met mijn leverancier (Coolblue)
Dit gedaan dit was het antwoord:
Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak.
Ik ben blij te horen dat je gebruik maakt van Starlink. Het lijkt erop dat er een melding is die je ontvangt, die zegt dat de activatielink al aan een ander account gelinkt zou zijn. Je hebt nochtans een nieuwe Starlink gekregen die nooit eerder gebruikt is. Misschien ligt het aan de code zelf. Heb je Starlink hierover aangesproken? Ik denk dat zij hier meer over zullen weten.
Ik hoop dat we snel een oplossing kunnen vinden, zodat alles weer naar behoren werkt. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, sta ik altijd voor je klaar om je te helpen.
Met vriendelijke groet,
Elvina van Coolblue
Specialist
Ik idd geprobeerd contact op te nemen met Starlink, geen reactie!
En vanaf dit moment ook geen reactie meer bij Coolblue, 2 x geprobeerd contact te krijgen.
Vindt dit ronduit slecht van dit bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat die antenne gaat werken, ik heb niet voor niets 10.000 km dat ding meegesleurd.
Hun hebben leverage overhung leveranciers mag ik aannemen, ik krijg sowieso geen reactie