Mijn Klacht:
Op 14 december heb ik bij Coolblue een Macbook met een bijbehorende muis besteld.
Mijn bestelling heb ik laten afleveren bij een Postnl afhaal punt. ( waar ik ontzettend veel spijt van heb !).
Bij het afhalen merkte ik al dat de doos wat licht aanvoelde maar ik zag er geen kwaad achter. Thuis bij aankomst ( je raad het al ). Geen laptop maar wel de muis.
Ik direct contact opgenomen met Coolblue. En zij vertelde me dat ze een post onderzoek zouden starten van maximaal 5 werkdagen. We zijn nu ruim 2 weken verder en nog steeds geen reactie. Bovendien heb ik het gevoel alsof ik totaal niet serieus word genomen. Bij het mailen van mijn klacht krijg ik als reactie “ onlangs heeft u een laptop gekocht wat leuk !” (Nou niet dus).
Begin nu toch een rot gevoel te krijgen bij mijn aankoop.
Ik weet totaal niet waar ik aan toe ben nu en ik word steeds aan het lijntje gehouden.
Gewenste Oplossing:
Mij geld terug zodat ik alsnog elders mijn laptop kan aanschaffen. Want het vertrouwen in Coolblue is weg!