Klacht: Niet geleverd product

Ang12345 op 15 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben verbijsterd over Coolblue, die beweert zo’n goede service te bieden.
Jullie zijn je beloftes niet nagekomen.
Om te beginnen kregen we een beschadigd product.
Iedere dag (vier dagen) werd ons beloofd dat de volgende dag de koelkast geleverd zou worden.
Hiervoor hebben wij ruimte in onze agenda gemaakt. Deze week van maandag tot en met donderdag hebben wij dit moeten regelen.
Daardoor hebben we inkomstenderving. Ik heb voor meer dan een uur moeten bellen op onze kosten zonder resultaat.
Ieder contact met Coolblue verloopt minimaal 10 minuten in de wacht.
Coolblue wil geen compensatie van de gemaakte kosten en voor de steken die ze hebben laten vallen, geven.

Omdat wij dringend een nieuwe koelkast nodig hebben, heb ik de order geannuleerd. Ik hoop dat Coolblue dit keer wel hun belofte nakomt: het bedrag zo snel mogelijk retourneren.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik minimaal 10% van het koopbedrag ontvangen heb (€ 39,90) ter compensatie heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

7 jaren geleden - Goedemiddag, Dankjewel voor het doen van je verhaal. We snappen heel goed dat dit niet de service is die je van ons verwacht. Hier staan wij ook niet voor en we vinden het ontzettend vervelend dat het zo gelopen is. We kunnen je inderdaad niet helpen door 10% van het aankoopbedrag terug te storten, maar willen wel graag blijven bij een voucher van 20 euro. Mocht je hier alsnog akkoord mee gaan, horen we dat graag. Bij andere vragen, kun je hier natuurlijk ook terecht. Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door