Mijn Klacht:
Ik ben verbijsterd over Coolblue, die beweert zo’n goede service te bieden.
Jullie zijn je beloftes niet nagekomen.
Om te beginnen kregen we een beschadigd product.
Iedere dag (vier dagen) werd ons beloofd dat de volgende dag de koelkast geleverd zou worden.
Hiervoor hebben wij ruimte in onze agenda gemaakt. Deze week van maandag tot en met donderdag hebben wij dit moeten regelen.
Daardoor hebben we inkomstenderving. Ik heb voor meer dan een uur moeten bellen op onze kosten zonder resultaat.
Ieder contact met Coolblue verloopt minimaal 10 minuten in de wacht.
Coolblue wil geen compensatie van de gemaakte kosten en voor de steken die ze hebben laten vallen, geven.
Omdat wij dringend een nieuwe koelkast nodig hebben, heb ik de order geannuleerd. Ik hoop dat Coolblue dit keer wel hun belofte nakomt: het bedrag zo snel mogelijk retourneren.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik minimaal 10% van het koopbedrag ontvangen heb (€ 39,90) ter compensatie heb ontvangen.
