Mijn Klacht:
Ik kan geen verbinding meer maken tussen mijn mobiele telefoon en mijn computer om bestanden en gegevens over te dragen of backups te maken.
Zelf eerst van alles geprobeerd.
Uiteindelijk Coolblue benaderd, waar ik de telefoon – van 750,00 euro!! – gekocht heb.
Telefoon is 3/4 jaar oud.
Het direct antwoord was om maar langs te komen in de winkel met telefoon en computer.
Winkels zijn alleen maar in de binnen stad, waar je bijna niet kan komen, en waar je een hoop parkeergeld moet betalen. En waar alleen studenten werken, die ook niet zo veel weten.
En hoe zou ik met mijn hele computer naar een winkel moeten komen???
Vervolgens verwijzen ze me naar de fabrikant. Wat wettelijk niet mag.
Gevalletje van het kastje naar de muur.
Ondersteuning bieden en het probleem oplossen? NUL
Gewenste Oplossing:
Oplossing van verbindingsprobleem.
Goede service geven als je als klant een hoop geld spendeert bij een winkel, in dit geval Coolblue.
In plaats van je door verwijzen, of te zeggen dat je naar de winkel moet komen, of dat je je telefoon maar op moet sturen en \'m 6 weken kwijt bent.
