Klacht: Levering wederom niet op tijd geleverd

JesperBom op 29 mei 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Levertijd niet in orde, zondag besteld met spoed in het mom van “voor 23.59 besteld , morgen in huis”. Vandaag hele dag vrij genomen, monteur gehuurd voor vanavond. krijgen we rond 15.25 een berichtje dat we een nieuwe afspraak moeten maken wat op z’n vroegst woensdag is (zucht alweer een vrije dag).

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling vandaag nog geleverd wordt, zo niet dan het volgende:

Onkostenvergoeding monteur
Uurtarief voor het opnemen van de vrije dagen.
Korting op de bestelling als vergoeding van de slechte en incorrecte informatie die verstrekt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

7 jaren geleden - Beste meneer Bom, Onze oprechte excuses voor de vertraging van uw bestelling. We zijn direct uw bestelgeschiedenis ingedoken om de status van de zending te controleren. U heeft inderdaad 28 mei een splinternieuwe wasmachine bij ons besteld met de verwachting deze maandag 29 mei te ontvangen. Echter hebben wij de afgelopen dagen enorme drukte ervaren waardoor niet alle bestellingen tijdig zijn geleverd. Helaas is ook uw bestelling de dupe geworden. Gelukkig is de wasmachine wel 30 mei geleverd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag. U kunt ons altijd een e-mail versturen naar [email protected]. Groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door