Klacht: Levering pas na 3 dagen ondanks extra betaling voor snelle levering

Whorsmans op 02 september 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Order zou vrijdag voor 22.00 geleverd worden. Ik heb hier extra voor betaald. en nog gebeld voor 22.00u waarbij het werd bevestigd dat het iets later zou worden worden. Om 23.40 weer gebeld en toen kreeg ik te horen dat het niet was gelukt omdat het te laat was en dat nu pas maandag wordt geleverd. Zaterdag kon ook niet omdat het pakket eerst terug moest komen naar magazijn.
Dus ipv dezelfde dag wordt het nu 3 dagen later geleverd.
Extra betaling voor snelle levering zou worden teruggestort?

Gewenste Oplossing:

Spoed Levering met compensatie voor vertraging en retour voor extra betaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

6 jaren geleden - Beste mevrouw Horsmans, Wat enorm vervelend om te lezen dat de levering van jouw bestelling vertraagd was. Dit is niet de bedoeling en hier bieden we onze oprechte excuses voor aan. We kijken graag voor een oplossing met je mee. We kunnen de door jou extra bezorgkosten natuurlijk terugstorten en zullen naar een gepaste tegemoetkoming kijken. Zou je ons van jouw ordernummer of e-mailadres kunnen voorzien? We kijken dan meteen mee. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ordernr 24506580

Bericht van Coolblue

6 jaren geleden - Beste mevrouw Horsmans, Bedankt voor uw reactie. We hebben uw gegevens er bij gepakt en zien inderdaad dat er het één en ander is misgegaan. De nieuwe bestelling is een aantal dagen geleden opnieuw opgestuurd, maar helaas hebben wij je nog niet thuis kunnen treffen om het pakket af te leveren. Zou je kunnen verduidelijken of je hem nog steeds wenst te ontvangen? Na het afleveren gaan we uiteraard graag meekijken naar een passende compensatie. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hoe kan je er voor zorgen dat track en trace wel werkt? Het kost enorm veel tijd op deze manier. Het plezier van de aankoop is al volledig weg. Kan je het morgen nog bezorgen? Kunnen we het adres veranderen?

Bericht van Coolblue

6 jaren geleden - Beste mevrouw Horsmans, Jouw vorige bestelling hebben wij geannuleerd gezien je eerder met ons contact hebt opgenomen om de bestelling te annuleren. Dit heb jij rond 2 september ons laten weten. Het aankoopbedrag staat nu open als shoptegoed en deze kunnen wij meteen verrekenen op een nieuwe bestelling. De nieuwe bestelling zullen wij dan direct morgen 12 september kunnen leveren. Daarnaast is het vandaag nog mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Graag zien wij zo spoedig mogelijk jouw reactie tegemoet zodat wij dit in orde kunnen maken. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Dit is onzin, jullie medewerkers werken allemaal langs elkaar heen. Wij hebben sinds 2 sept al zeker 10 mails gekregen. De levering was onderweg, het transportbedrijf dynamic was niet bereikbaar, omdat wij geen track en trace hadden ontvangen en dus ook niets komden volgen. Ons telnr op leveradres kon niet aan dynamic worden doorgegeven omdat dat niet het systeem van dynamic past. En zo ging het maar door. Conclusie: aan de telefoon en per mail is iedereen bij cooblie aardig, practisch denken en oplossingsgericht is zwaar onder de maat. Bij deze verzoek ik jullie om betaling terug te storten

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Kunt u betaling met spoed terugstorten.

Bericht van Coolblue

6 jaren geleden - Wij hebben op jouw verzoek de opdracht doorgezet dat het aankoopbedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort. Het geld kun je binnen drie werkdagen op jouw rekening verwachten. Onze excuses voor de verwarring. Als wij nog iets anders voor jou kunnen doen, laat het ons vooral weten.

Alle klachten die gemeld zijn door