Klacht: Levering niet conform

Marcel_G op 12 november 2022 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 23 uur besteld, morgen in huis! Vergeet het… de desbetreffende bestelling kom pas, hopelijk, na vier dagen toe. Het zal wel de schuld zijn van Bpost vermoed ik, nu ja, misschien een opleiding volgen bij bol.com, die leveren altijd correct en zoals vooropgesteld.

Gewenste Oplossing:

Leveren zoals beschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 24 november 2022 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marcel,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling vertraging heeft. Dit wil je natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen.

Jammer genoeg komt een vertraging in de bezorging weleens voor. Inmiddels zien we dat je bestelling is geleverd. Gelukkig heb je deze al kunnen uitproberen. We willen je dan ook veel plezier wensen van je opruimhulp.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel_G