Klacht: kLANTEN UITLOKKEN MET 50% KORTING “DOCH NA HET BESTELLING PRODUCT NIET LEVEREN

erdogan cildir op 30 december 2023 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

iK HEB HET PRODUCT tweede keer BESTELD,omdat ik geen bevestigings email had ontvangen. EN BETAALD.hET PRODUCT IS ECHTER NOOIT AANGEKOMEN.bIJ NAVRAAG WAS DE PAKKETJE ZOEKGERAAKT.OM DEZE REDENEN WILDEN ZIJ DAT IK EEN FORMULIER MOEST INVULLEN EN ONDERTEKENEN ZODAT ZE EEN ANDERE PAKKETJE KUNNEN STUREN.mET ALLE MOEITE HEB IK DEZE FORMULIER INGEVULD EN BIJ HET OPSTUREN WERD IK GEBELD DOOR COOLBLUE MET DE MEDEDELING DAT ZIJ GEEN ZELFDE PRODUCT … tweedekans….MEER INJ HUN ASSORTIMENT HEBBEN.aLS IK WILDE kon ik een nieuwe krijgen ,maar dan moest ik 200 euro bijbetalen…IK VINDT DIT SCHANDALIG.. zIJ HEBBEN MIJ GEWOON IN DE MALING GENOMEN

Gewenste Oplossing:

aLS DE PRODUCT KWIJT IS , DAN IS DEZE PRODUCT VERZEKERD BIJ POST NL.. DUS ZIJ MOETEN POSTNL VERANDWOORDELIJK HOUDEN EN MIJ MIJN BESTELLING in orde brengen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Coolblue

11 maanden geleden - Hi Erdogan, We vinden het jammer om te lezen dat het bezorgproces zo stroef verloopt. Onze excuses voor het ongemak. We kunnen zien dat je contact met ons hebt gehad en dat onze collega je de twee alternatieve oplossingen heeft aangeboden. We willen je daarom aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice wanneer je jouw keuze hebt gemaakt. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht erdogan cildir

11 maanden geleden - ik wacht op mijn geld terug,dus heb absoluut geen trek meer in dergelijke alternatieven,Nooit meer Coolblue die mensen gaat verassen met de prijzen.Succes bij het gekhouden van andere klanten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht erdogan cildir

10 maanden geleden - Zoals ik al hier over Coolblue had geklaagd blijf ik bij mijn standpun.Coolblua zou mij binnen 5 werkdagen mijn geld terugstorten op mijn bankrekening.Dit is tot op heden niet het geval.Ik heb Coolblue op 22 december betaling gedaan.Op 27 December zowel met email als telefonisch afgesproken dat zij mijn bestelling gingen annuleren omdat ze geen andere mogelijkheid hadden.Binnen 5 werkdagen zouden zij mijn geld op mijn bankrekening storten.Het is vandaag 10 januari en heb steeds mijn geld niet ontvangen.Stel je eens voor dat Coolblue dit met 10 duizend mensen zou doen en het geld houden ze vast voor die periode..lekker geld verdienen via andere man zijn geld...Stuur mijn geld terug .... stelletje zooitje dat julie zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 11 januari 2024 om 21:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Erdogan,

Bedankt voor de extra informatie. Onze excuses dat dit zo stroef is verlopen. We willen dit voor je oplossen.

We hebben de terugbetaling voor je in orde gemaakt. Je kan jouw geld binnen 5 werkdagen terugverwachten op de rekening waarmee je de bestelling hebt betaald.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

erdogan cildir

Heeft op 11 januari 2024 om 21:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Nog eens 5 dagen?Wat een geweldige oplossing..Als ik ergens een betaling moet doen en ik ben 1 dag laat mee,daar wordt ik voor geboet..maar machtsmisbruik door Coolblue mah blijkbaar zelf bepalen wanneer de terugbetaling gedaan wordt.Hoop nogmaals dat Coolblue door nog machtige instanties erop aangesproken wordt voor deze wantoestanden.Mijn geld houden julie vast sinds 22 december...Zielig hoor echt zielig

Alle klachten die gemeld zijn door erdogan cildir