Mijn Klacht:
iK HEB HET PRODUCT tweede keer BESTELD,omdat ik geen bevestigings email had ontvangen. EN BETAALD.hET PRODUCT IS ECHTER NOOIT AANGEKOMEN.bIJ NAVRAAG WAS DE PAKKETJE ZOEKGERAAKT.OM DEZE REDENEN WILDEN ZIJ DAT IK EEN FORMULIER MOEST INVULLEN EN ONDERTEKENEN ZODAT ZE EEN ANDERE PAKKETJE KUNNEN STUREN.mET ALLE MOEITE HEB IK DEZE FORMULIER INGEVULD EN BIJ HET OPSTUREN WERD IK GEBELD DOOR COOLBLUE MET DE MEDEDELING DAT ZIJ GEEN ZELFDE PRODUCT … tweedekans….MEER INJ HUN ASSORTIMENT HEBBEN.aLS IK WILDE kon ik een nieuwe krijgen ,maar dan moest ik 200 euro bijbetalen…IK VINDT DIT SCHANDALIG.. zIJ HEBBEN MIJ GEWOON IN DE MALING GENOMEN
Gewenste Oplossing:
aLS DE PRODUCT KWIJT IS , DAN IS DEZE PRODUCT VERZEKERD BIJ POST NL.. DUS ZIJ MOETEN POSTNL VERANDWOORDELIJK HOUDEN EN MIJ MIJN BESTELLING in orde brengen