Klacht: het derde dure apparaat binnen een aan kom van een jaar stuk en nu weer wachten

Dagojoke op 17 mei 2023 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

ik en mijn vrouw kopen al jaren alle apparatuur bij coolblue En zeker omdat ik zwaar gehandicapt ben en in de WLZ zit. een half jaar geleden vaatwasmachine die 4 mnd geduurt heeft eer die gemaakt was In dec 2022 een nieuwe grote vriezer die met meer dan 1000 euro net gevuld was (aankoop nov) uiteindelijk alles weg moeten gooien en na veel klachten dat Liebherr het niet kon oplossen kregen we een nieuwe in feb ,Nu een wasmachine van LG met een 5 jaar zekerheidspakket witgoed gekocht op 26 augustus 2022 Nu een AE melding dat intern de wasmachine water lekt en dus meteen servicedienst bellen Gebeurde zondagavond dus maandag meteen coolblue gebeld en ze zouden LG bellen Die belt wel binnen 2 dagen terug voor een afspraak ,Dus niet Gisteren kregen we een mail dat we zelf maar een dag afspraak maar moeten maken Meteen gedaan en wat blijkt pas de 23 mei ( de dag dat mijn vrouw een zware operatie moet ondergaan) de eerste mogelijkheid ,Ik ben als zwaar gehandicapte niet blij waarom pas over 8 dagen Ik werd met de rug tegen de muur gezet en dus de 23 mei hoe laat je wacht maar en zorg maar dat je thuis bent !!! ik heb coolblue gebeld en gezegd dat ik niet zonder een wasmachine kan en dus nu geregeld wenst te worden .OOk van mijn vrouw werd geen gehoor gegeven. Ik moest maar wachten 8 dagen omdat LG het in 10 dagen langs moet komen na melding. Op mijn vraag waarom dit niet op de site van Coolblue staat dat als hij stuk is je minimaal 10dagen moet wachten en dan nog het risico dat ze onderdelen niet hebben en dus weken kan duren. Coolblue gaf toe dat het er niet stond (reclamecode Commissie ??) maar ik had dus gewoon pech als gehandicapte en moet maar wachten , Hoe zo Coolblue verkoopt binnen een jaar 3 dure producten en zegt keihard pech en wijst naar de fabrikant,Coolblue heeft een zorg plicht als verkoper en niet een afschuif systeem naar zijn klanten Zo gaat dus coolblue met hun klanten om die afhankelijk zijn van hun producten en verwachten service . let op dus niet voor gehandicapten en ze misleiden de klanten door meldingen op de site te zetten ,Oja een verzekering stelt dus ook niets voor want je moet gewoon dagen en weken wachten . Reactie Coolblue je hebt pech gehad

Gewoon in een situatie waarin Coolblue weet dat ik en mijn vrouw al jaren heel veel gekocht hebben bij Coolblue zeker de laatste 4 jaar alle witgoed en bruingoed alles en zeker bij een gehandicapte niet afwennen naar de fabrikant en nu voor de 3 keer in een half jaar tijd nu zeker had ingegrepen en meteen een nieuwe wasmachine sturen en de kapotte mee te nemen,
Dan geef je je klanten wat ze verwachten van Coolblue en niet zoek het maar uit en dan belangrijke info zoals wachttijden op de aankoopsite bewust niet melden Ook met de zekerheidsverzekering van 5 jaar stelt niets voor je moet maar wachten tot je een keer aan de beurt bent
kom op zeg dit betekend dat je eigenlijk een 2 wasmachine moet kopen omdat je niet binnen het jaar op coolblue hoeft te rekenen , Waar is service van Coolblue een wasmachine mag niet in een paar maanden kapot gaan die door Coolblue is neergezet waterpas en aangesloten

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

1 jaar geleden - Beste Joke en Dago, Wat vervelend dat jullie al meerdere keren dikke pech hebben gehad met jullie apparatuur. Jullie kunnen niet wachten op een reparatieproces van enkele dagen vandaar jullie klacht. We begrijpen natuurlijk dat het ontzettend onhandig is als jullie een paar dagen moeten wachten op een monteur, echter hebben we geen noodoplossingen of uitzonderingen hierin. We hebben bepaalde termijn afspraken die we afspreken met onze monteurs, binnen deze periode dienen ze een afspraak in te plannen. Als ik naar jullie account kijk zie ik geen LG-wasmachine, enkel van AEG. Zou je ons het reparatienummer waar je klacht overgaat kunnen toesturen zodat we zo goed mogelijk mee kunnen kijken? We zien jullie reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Coolblue.

Reactie van de melder van de klacht Dagojoke

1 jaar geleden - Geachte heer en of mevrouw We hebben 2 accounts bij u een van ons prive en een zakelijk het is een LG en de order nummer 2592469 die hebben we van CE Repair ontvangen met vriendelijke groeten de heer Truijens wijsdomsruwe 44 6218 VL Maastricht

Bericht van Coolblue

1 jaar geleden - Beste meneer Truijens, Bedankt voor het doorsturen van het ordernummer van CE Repair. Hier kunnen we helaas niet op zoeken omdat ze met andere systemen werken als we. Kun je ons je factuur doorsturen van het apparaat waar het over gaat? We zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Coolblue.

Reactie van de melder van de klacht Dagojoke

1 jaar geleden - Foto lukt niet maar wel alle gegevens Factuur nr 344846304 Klantnummer 24976143 Factuurdatum 26 aug 2022 Order 65849985 Orderdatum 26 aug 2022 Artikel LG GC3V409N5 incl 5 jaar zekerheid pakket witgoed En op zijn plaats zetten en aansluiten en de eerste was draai aanzetten

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 23 mei 2023 om 13:43 geantwoord

Beste meneer Truijens,

Bedankt voor het doorgeven van de gegevens. Zoals in onze eerste reactie is aangegeven, kunnen wij geen noodoplossing of uitzondering bieden. Graag geef ik aan wat wij wel voor je kunnen betekenen:

Op 15 mei heb je een reparatieverzoek bij ons ingediend. De afspraak is vervolgens ingepland op 23 mei. Dit betekent dus dat de afspraak 8 dagen na jouw aanvraag is. Hoe vervelend ook, dit is een zeer redelijke termijn.

Is de reparatie vandaag niet naar tevredenheid uitgevoerd? Laat ons dit dan gelijk weten via: [email protected], onder vermelding van het reparatienummer (8106778). Wij kijken dan meteen wat we voor je kunnen doen.

Groeten,
Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Dagojoke

2 maanden geleden - Het artikel viel onder de fabrieks garantie van 2 jaar was net een paar dagen in het 2 e jaar COOLBLUE heeft netjes de klacht naar de fabrikant door gezet en die heeft correct de zaak op gepakt

Alle klachten die gemeld zijn door Dagojoke