Mijn Klacht:
Op 28-05-2017 LG wasdroog-combinatie en Samsung magnetron besteld. Zou leverdatum 30-05-2017. Tot 3x toe niet geleverd door Dynalogic. Maak een nieuwe afspraak, sorteerfout, het warme weer, allemaal excuses om niet te leveren. Order 01-06-2017 geheel geannuleerd en Coolblue zou mijn order terug halen van Dynalogic en ik zou zo snel mogelijk mijn geld terug krijgen.Hier ook een bevestigingsmail van gekregen van Coolblue. Maar kreeg 02-06-2017 weer een mail van Dynalogic en een telefoontje van Dynalogic voor een nieuwe transportafspraak, die ik uiteraard niet gemaakt heb. Mijn order staat volgens de track en trace nog steeds bij Dynalogic te wachten om uitgeleverd te worden. Ondanks mijn annulering staat er bij mijn account bij Coolblue niets over de annulering maar is mijn bestelling verzonden en niet geannuleerd. Prachtig, ondanks alle echt lieve dames en heren van Coolblue aan de telefoon sta ik zo ongeveer stijf van de stress heb ik zoals het er nu na uitziet nog lang mijn geld niet terug. In afwachting van mijn nieuwe wasdroog wonder en magnetron mijn oude witgoed al laten weghalen zodat alles keurig op de plaats gezet kon worden. En daar zit ik dan geen wasmachine, geen droger, geen oven en geen geld voor ergens anders iets aan te schaffen. Wordt er niet vrolijk.
Ik heb deze klacht ook ingezonden bij Dynalogic
Gewenste Oplossing:
Geld terug
