Klacht: Geen levering door Dynalogic

yaryar op 03 juni 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28-05-2017 LG wasdroog-combinatie en Samsung magnetron besteld. Zou leverdatum 30-05-2017. Tot 3x toe niet geleverd door Dynalogic. Maak een nieuwe afspraak, sorteerfout, het warme weer, allemaal excuses om niet te leveren. Order 01-06-2017 geheel geannuleerd en Coolblue zou mijn order terug halen van Dynalogic en ik zou zo snel mogelijk mijn geld terug krijgen.Hier ook een bevestigingsmail van gekregen van Coolblue. Maar kreeg 02-06-2017 weer een mail van Dynalogic en een telefoontje van Dynalogic voor een nieuwe transportafspraak, die ik uiteraard niet gemaakt heb. Mijn order staat volgens de track en trace nog steeds bij Dynalogic te wachten om uitgeleverd te worden. Ondanks mijn annulering staat er bij mijn account bij Coolblue niets over de annulering maar is mijn bestelling verzonden en niet geannuleerd. Prachtig, ondanks alle echt lieve dames en heren van Coolblue aan de telefoon sta ik zo ongeveer stijf van de stress heb ik zoals het er nu na uitziet nog lang mijn geld niet terug. In afwachting van mijn nieuwe wasdroog wonder en magnetron mijn oude witgoed al laten weghalen zodat alles keurig op de plaats gezet kon worden. En daar zit ik dan geen wasmachine, geen droger, geen oven en geen geld voor ergens anders iets aan te schaffen. Wordt er niet vrolijk.
Ik heb deze klacht ook ingezonden bij Dynalogic

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

7 jaren geleden - Beste meneer Lentink, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor het niet reageren op jouw klacht via Klacht.nl. Normaliter mag je veel sneller een reactie verwachten. Het is ontzettend jammer om te lezen dat de levering van jouw nieuwe was-droogcombinatie wasmachine en magnetron alleen maar problemen heeft opgeleverd. De koerier heeft rond Hemelvaartsdag een storing ervaren waardoor een hoop bestellingen niet tijdig werden geleverd. Daarnaast ontvingen wij veel bestellingen van klanten waardoor vele leveringen nog meer werden vertraagd. Inmiddels is het probleem opgelost en kunnen onze klanten weer de volgende dag al een levering verwachten. We hebben meteen ook de status van de terugbetaling gecontroleerd. Gelukkig is het totaalbedrag 12 juni op jouw rekening gestort. Bij deze hopen wij dat je alsnog een nieuwe wasmachine en magnetron hebt kunnen bestellen zodat de was thuis niet blijft opstapelen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de stress dat deze levering heeft veroorzaakt. En mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij het graag van je. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door