Klacht: Geen garantie

Jennifer op 28 februari 2024 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee jaar geleden een apple snellader gekocht. Hierbij heb ik tot 18 maart 2024 garantie gekregen. De lader werkt ineens niet meer en had het naar de filiaal in Den Bosch teruggebracht. Hier werd ik vriendelijk te woord gestaan door de medewerker. Hij gaf aan dat ik geluk had en het net binnen de garantie viel. De lader heeft alleen kleine krasjes van gebruiksschade maar geen echte schade. Ik moet het opsturen voor reparatie maar verwacht niet dat ze moeilijk gaan doen en dat je gewoon een nieuwe krijgt.

Vervolgens krijg ik vandaag een mail: Valt buiten de garantie in verband met val of stootschade.

Degene die dit in behandeling heeft genomen bewaard waarschijnlijk zijn lader in een satijnen zakje en hangt het op in zijn kamer. Natuurlijk heeft het na twee jaar kleine krasjes opzitten. Val en stootschade alsof die lader helemaal misvormd is. Wat overdreven zeg, geef dan geen garantie op een lader!

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe apple snellader

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

Bericht van Coolblue

9 maanden geleden - Hi Jennifer, Dit is niet helemaal verlopen zoals we beide hadden gehoopt. Zou je jouw retournummer en verhaal willen mailen naar [email protected]? Dan kunnen we samen uitzoeken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer