Klacht: geblokkeerd zonder geldige reden

op 14 september 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

ik ben zomaar geblokkeerd door een coolblue medewerker met een mieren brein , stel een klant koop voor 7 a 8 duizend euro per maand en stuurt iets terug wat stuk is en waarvoor duidelijk toestemming is gegeven vervolgens stuur je die zelfde klant een email met je bent geen klant meer omdat je personeel tegen elkaar uitspeelt en steeds om kortings codes vraagt (nooit gebeurd maar ok)

wat ik wil is dat alle facturen van 2014,15,16,17 worden afgedrukt en opgestuurd worden naar mijn huidige adres bekend bij coolblue dit omdat jullie me hebben geblokt heb ik geen toegang tot mijn facturen plus dat ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik polis bladen van mn verzekeringen wil hebben!

alle facturen en polis bladen per post naar mij toe en de belofde dat ik nooit maar dan ook nooit meer zaken met dit stelletje oplichters hoef te doen! Of toegang tot mn bonnen / verzekerings papieren omdat ik de papieren van de camera en tv nog steeds moet ontvangen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

2 maanden geleden - Hallo Paul, We begrijpen dat je schrikt wanneer je bent geblokkeerd. Echter hebben wij meerder malen contact met jou opgenomen om jou te voorzien van de reden waarom je bent geblokkeerd. Je hebt inderdaad een hoop bestellingen bij ons geplaatst. Het is niet mogelijk om alle facturen per post te versturen. Wij stimuleren ons groene initiatief om alle facturen digitaal te leveren. Je kunt alsnog via onze website inloggen en alle facturen uit 2014, 2015, 2016 en 2017 downloaden en uitprinten. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het ons weten. We zijn elke dag tot 23.59 uur bereikbaar via alle communicatiekanalen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht tvc1999

2 maanden geleden - nou er is mij verteld "fraude" en dan zeg ik bewijs dat maar eens dat tja dat kan je niet want er is ook niets , jullie zijn gewoon pislink omdat ik een brak sonos systeem heb retour gedaan heb en met geldige reden en toestemming van coolblue zelf en daarna ben ik geblokkeerd dus das dus geen enkele reden en jah als ik na de blokkade 10-15 dingen retour stuur dan is dat mijn manier van zeggen f*** you too , omdat retour sturen geen geldige reden om te blokkeren is en zeker niet als je met je kop op TV loopt te roepen RETOUREN DAAR DOEN WIJ NIET MOEILIJK OVER 👍😁 goeie reclame om dan vervolgens een goed betalende klant eruit te gooien en de laatste reden was een grote mond tegen personeel hahaha nou sorry maar ik denk als JIJ geblokt zou worden zonder reden en zonder een email waarom dan zou je ook link zijn en ga nou niet schijnheilig doen en zeggen nee hoor ik zou het begrijpen en er vrede mee hebben om fraudeur genoemd te worden en er zomaar uitgeflikkerd te worden. Tuurlijk big smile ,oh en dat je kan inloggen verhaal complete BS ik kan inloggen en zie niets maar ik ga zsm kijken wat onder 30 dagen is en dat als nog retour mikken weg is weg , en ik weet zeker dat ik het ergens anders goedkoper kan kopen en daar word ik wel gewaardeerd als klant. Dus coolblue stop met zeiken en kom met duidelijk bewijs en zo niet dan wil ik bij mijn bonnen kunnen (dat zowieso) en de rest komt nog retour!! veel plezier en wat ik jullie nu ga noemen heb ik dus wel bewijs voor "leugenaars en viezerikken" en jullie weten zelf het beste waarom de 1e keer geblokt omdat ik een grote bek had gehad tegen 1 van de achterlijke medewerkers die het in zn harses haalde om me een dief te noemen, tuurlijk paar maanden later excuses maken en account weer actief en nu weer zo iets goede reclame kan je ook vertellen dat er vette mail naar radar is met al ons whatsapp,facebook,en email verkeer en dit komt er nog bij en raad eens ik ben niet de enige die zo word behandeld dus rara ...... ik weet het niet maar jullie zijn raar bezig en ik wil niet eens meer als klant terug na dit geintje ,en je zogenaamde korting bonnen mag je in je ree* stoppen ten eerste omdat er in de maul werd verteld dat ik er veel had gehad onterecht ???? onterecht waarom wtf geef je dan die dingen ik kreeg er elke keer 1 als jullie een fout maakte dus tja als je zoveel fouten maakt ... doe de rekensom maar toch? rest me te zeggen dat dit verhaal een staartje gaat krijgen en ik zou het dapper vinden als coolblue ook vertegenwoordigd zou zijn als het zo ver is !

Reactie van de melder van de klacht tvc1999

2 maanden geleden - oh en de eerste keer was ik idd erg milt maar deze keer is de maat vol 2 keer iemand voor iets uitmaken en blokkeren en verlvolgens geen reden noemen te laf voor woorden ,groei ballen en noem een geldige reden want die heb je niet stel kl*** hommels, en echt blokkeren kan je iemand toch niet want ik ga je nu vertellen dat er gisteren een order is gedaan en deze vandaag hier is afgeleverd ,gewoon even nieuw account no problem dus wat ga je nu doen vragen om me de printer inkt terug te sturen haha was gewoon even een testje hoe lek jullie beveiliging is TOP

Alle klachten die gemeld zijn door tvc1999