Mijn Klacht:
7 juni een tv besteld bij Coolblue. Deze zou op 8 juni geleverd worden tussen 08:00 en 22:00. Afspraken verschoven om thuis aanwezig te kunnen zijn om de tv te kunnen ontvangen. Rond 15:00 krijg ik een melding waaruit naarvoren komt dat er die dag niet geleverd gaat worden. Op dat moment gelijk contact gezocht met Coolblue hoe wij dit samen konden oplossen.
Na een welgemeende excuses ervoor gekozen om 9 juni te laten bezorgen. Omdat ik niet heel de dag thuis was, heb ik ervoor gekozen om tussen 18:00 en 22:00 te laten bezorgen. Binnen een uur had de distributeur deze tijd zelf alweer veranderd naar 08:00 tot 22:00. Ik wederom contact gezocht met Coolblue wat daar de bedoeling van was en uiteindelijk de tijd weer veranderd naar 18:00 tot 22:00.
Op 9 juni krijg ik ’s middags de melding dat er wederom niet geleverd gaat worden. (De afspraken die ’s avonds stonden verplaatst). Weer contact gezocht met Coolblue. De eerste keer was mijn bestelling geanulleerd door Dynalogic en de tweede keer krijg ik te horen dat er een sorteerfout is gemaakt. Nu vroeg ik of er bekend was wanneer er nou wel geleverd kon worden. Dit was ook voor mijn contactpersoon bij Coolblue niet bekend. Dat er fouten gemaakt worden, dat kan allemaal, maar ik vind het persoonlijk wel wat tever gaan dat je als bedrijfzijnde niet weet wanneer er wel geleverd wordt.
Ik baal er inmiddels al aardig van. Dit is de eerste keer dat ik hier wat bestel en het is gelijk raak. Ik heb echt het gevoel dat ik gewoon wordt afgewimpeld door uw klantenservice om er maar vanaf te zijn.
Gewenste Oplossing:
Levering van het product, WEL nakomen van de afspraak, korting
