Mijn Klacht:
Afgelopen zondag (28 mei) heb ik bij de webshop van Coolblue een Nespresso apparaat aangeschaft.
Volgens de website van Coolblue was er op dat moment een cashback actie, hetgeen mij overhaalde om het apparaat te kopen.
Vandaag heb ik de machine ontvangen en wou ik mijn machine registreren om de cashback te kunnen ontvangen.
Helaas bestaat de cashback actie opeens niet meer, wel is er een nieuwe actie waarbij je een cadeaupakket ontvangt.
Deze nieuwe actie geldt echter alleen wanneer je vanaf 29 mei je apparaat hebt aangeschaft.
Coolblue beweert telefonisch dat er afgelopen zondag (28 mei) helemaal geen cashback actie was, terwijl dit toch echt op de website van Coolblue
stond. Zoals eerder aangegeven heb ik het apparaat namelijk bewust daarom op dat moment gekocht. Ik noem dit misleiding. Coolblue verwijst mij door naar Nespresso, wat natuurlijk waanzin is aangezien Coolblue zelf foutieve informatie op zijn website had staan.
Ik ben al vanaf het begin klant bij Coolblue en altijd zeer tevreden over ze geweest. Het laatste jaar heb ik echter iets te veel gedoe met ze gehad;
– een wasmachine die volledig scheef is geplaatst waardoor deze door de badkamer stuiterde
– een laptop die na 2 weken allerlei kuren kreeg
– een stofzuigeronderdeel waarvan keer op keer de verkeerde werd bezorgd (en ik weer terug naar de winkel kon om het terug te brengen)
– en nu gedoe met een koffieapparaat
“Alles voor een glimlach” is het afgelopen jaar pertinent niet waar gemaakt, helaas…..
Gewenste Oplossing:
Toekenning van de cashback actie.
