Klacht: Contractverlenging

op 04 juli 2019 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

In oktober 2019 zou mijn 3 jarig contract met eneco aflopen, onlangs ben ik door eneco benaderd mijn contract te verlengen na afloop van mijn contractperiode, ik ben hierin akkoord gegaan. Tot mijn verbazing vernietigd eneco mijn oude contract en laat het nieuwe contract per direct ingaan met als traktatie € 100 boete wegens contractbreuk. Na jaren klant te zijn geweest overweeg ik door dit vervelende incident definitief afscheid te nemen van eneco door deze misleidende manoeuvre.

Zeer misleidend

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw,Bedankt voor uw melding.Wat jammer om te lezen dat dit zo is verlopen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat dit zo gaat!Ik zie dat u eerder vandaag contact heeft gehad met een collega hierover. Intern ga ik na wat mijn collega in gang heeft gezet.Hierover kom ik zo snel mogelijk bij u terug.Met vriendelijke groet, Vincent Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht 13423031

1 jaar geleden - Mijn gewenste oplossing is dat de boete wordt teruggedraaid en dat het oude contract weer wordt opgepakt tot het einde van de contractduur! Daarna zullen we zien. Enige excuses is wel. Op z'n plaats?

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 05 juli 2019 om 14:15 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Mijn excuses, ik was in de veronderstelling dat ik dat ook had onderkend.
Het spijt mij oprecht dat de zaken zo gelopen zijn.

Uw wensen zijn mij duidelijk en hier maak ik werk van.
Ik zorg er voor dat u gebeld word en de zaken recht gezet worden voor u.

Vincent
Eneco Webcare

Heeft op 12 juli 2019 om 11:05 geantwoord

Er is niets gebeurd met mijn klacht!

Alle klachten die gemeld zijn door 13423031