Klacht: Contract aangesmeerd onder valse voorwendselen

op 17 juni 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Eneco installateur heeft onder valse voorwenselen een boiler aangesmeerd! De installateur zei dat er geen kosten aan verbonden zijn alleen maar eenmalig 90 euro en als ik zou verhuizen dat er geen kosten zijn.

Ik ben in 2016 verhuisd en het blijkt dat ik nu een restwaarde van 612 euro moet betalen. Ik heb meerdere keren met Eneco gebeld en gemaild. Helaas ben ik meerdere keren klantonvriendelijk behandeld door Eneco en voel me ook niet gehoord als jarenlange klant van Eneco.

Verder is het er naar mij gemaild door Eneco dat ik de factuur niet hoefde te betalen en dat het gecrediteerd is. Ik was op dat moment tevreden en kon me vinden in de opmossing. Maar helaas later wederom bleek weer de klantonvriendelijkheid van Eneco door een mail te sturen naar mij. Dat ze zich hadden vergist en dat ik het alsnog moet betalen.

Als de factuur ongedaan wordt gemakt en niks hoef te betalen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 19 juni 2017 om 09:15 geantwoord

Beste mevrouw, heer Hajjari,

Ik begrijp dat u het niet eens bent met de factuur die u is toegezonden voor een huurtoestel van uw vorig adres. Wij hebben uw klacht al meerdere keren in behandeling genomen. Zojuist heb ik u de laatste mail toegestuurd die wij eerder op 29-05 naar uw Gmail account hebben verstuurd. Hierin vindt u alle informatie en toelichting met betrekking tot uw klacht.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Vriendelijke groet,
Denise, Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Younnn