Klacht: Contract

Rene de Gilde op 16 december 2021 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Heb een jaarcontract bij budget Energie klantnr 329506,Ze willen dit veranderen naar een variabel contract. Ik ga daar niet mee accoord, daar mijn contract loopt van van augustus tot augustus.
Ik wil ze een mail hierover sturen, maar er is geen mailadres te vinden

Contract houden zoals het is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 16 december 2021 om 14:06 geantwoord

Beste meneer,

U geeft aan dat u een vast jaarcontract heeft dat loopt van augustus tot augustus. U bent het daarom niet eens met het feit dat wij u binnenkort overzetten op een variabel contract.

Ik vrees echter dat er sprake is van een misverstand! U bent namelijk al sinds 2013 klant, in eerste instantie met een 1 jarig energiecontract via de consumentenbond. Vervolgens heeft u dit contract nooit verlengd, dus zit u sinds 2014 al in variabele tarieven. Ook sturen wij u al sinds die tijd minimaal twee keer per jaar de nieuwe variabele tarieven toe.

Mocht u ons toch een e-mail willen sturen, verwijs ik u naar: https://www.budgetthuis.nl/energie/contactformulier

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rene de Gilde