Klacht: Contact klantenservice

op 25 mei 2021 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,

Ik wil mijn vakantie omboeken. Dit probeerde ik via Roompot maar zij verwezen mij door naar BungalowSpecials.nl. Ik heb sinds 14 mei inmiddels 5 berichten via het contactformulier op de site en rechtstreeks naar [email protected] gestuurd maar ik krijg geen antwoord. De optie ‘klacht indienen’ op BungalowSpecials.nl wetkt niet. Dat formulier kan niet verzonden worden. Evenmin werkt hun telefoonnummer. Ik ben inmiddels gefrustreerd, boos en ten einde raad maar daarmee kom ik geen steek verder. Wellicht dat deze noodkreet helpt.

Mvg, EB

Ik wil contact met hun klantenservice.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BungalowSpecials.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BungalowSpecials.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BungalowSpecials.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BungalowSpecials.nl

Heeft op 26 mei 2021 om 09:43 geantwoord

Beste Erik B,
Bedankt voor je bericht.

Wij begrijpen dat je graag zo snel als mogelijk antwoord wenst. Helaas heeft het echter geen nut om meermaals te mailen. Eerdere mails worden dan namelijk samengevoegd en de laatste maildatum is dan de datum wat ons systeem aangeeft. Vandaar ook ons advies en verzoek om niet meer dan één mail te sturen (zoals ook aangegeven stond in de ontvangstbevestiging).

Het klopt dan ook dat je nog geen antwoord hebt ontvangen. Het is momenteel extreem druk met wijzigingen en annuleringen en dus duurt het wat langer dan normaal voordat wij iedereen van een reactie kunnen voorzien. Onze excuses voor het ongemak. Onze servicedesk zal binnen een week contact met je opnemen om te bespreken wat er mogelijk is.

Wij vertrouwen erop je zo van meer duidelijkheid te hebben voorzien.

Wensende je een mooie dag toe.

BungalowSpecials

Heeft op 28 mei 2021 om 16:01 geantwoord

Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag. Ik kan best begrip opbrengen voor drukte op hun klantenservice. Maar als je op je site vermeldt dat een boeking gratis omboekgarantie heeft, moet je daar als organisatie gehoor aan geven als een klant daar aanspraak op maakt.
Anno 2021 is 2 weken wachten op een antwoord niet gangbaar. Ik vind dit echt absurd. Waarom reageren ze niet op zo'n eenvoudige vraag?

Bericht van BungalowSpecials.nl

1 maand geleden - Beste Erik, Onze servicedesk heeft je op 28 mei van een reactie voorzien. Indien je nog vragen hebt, kun je natuurlijk reageren op die mail. Met vriendelijke groet, BungalowSpecials

Alle klachten die gemeld zijn door Erik B