Klacht: Contact

Arie V. op 09 december 2021 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Het is onmogelijk om persoonlijk iemand te spreken van Budget Energie. Ik wil graag persoonlijk advies over wel / geen vast contract.

Mvg A.T. Verdugt

Dat iemand van Budget Energie persoonlijk contact met mij opneemt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 16 december 2021 om 13:59 geantwoord

Beste meneer,

Ik kan mij voorstellen dat u juist nu graag advies wilt over een vast- of variabel contract.

Momenteel is er veel onduidelijkheid over de prijsontwikkeling van energie, ook voor ons als energieleverancier. Als de prijzen hoog blijven of nog verder stijgen, loopt u met een variabel contract een risico op hoge kosten, omdat deze tarieven tussentijds zouden kunnen wijzigen. Met een vast contract weet u waar u de komende tijd aan toe bent. Het is voor ons onmogelijk om de toekomst te voorspellen e u een 100% zeker advies te geven.

Houd u wel onze website in de gaten en uw persoonlijke pagina. Wij plaatsen hierop regelmatig updates. Ook ziet u op uw persoonlijke pagina steeds het actuele aanbod.

Wilt u toch graag met een medewerker van sales hierover praten, staan deze u via 020-2055555 ( optie 1) graag te woord.

Bedankt voor uw begrip!

Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Arie V.