Klacht: Contact

Arie V. op 09 december 2021 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is onmogelijk om persoonlijk iemand te spreken van Budget Energie. Ik wil graag persoonlijk advies over wel / geen vast contract.

Mvg A.T. Verdugt

Gewenste Oplossing:

Dat iemand van Budget Energie persoonlijk contact met mij opneemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 16 december 2021 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Ik kan mij voorstellen dat u juist nu graag advies wilt over een vast- of variabel contract.

Momenteel is er veel onduidelijkheid over de prijsontwikkeling van energie, ook voor ons als energieleverancier. Als de prijzen hoog blijven of nog verder stijgen, loopt u met een variabel contract een risico op hoge kosten, omdat deze tarieven tussentijds zouden kunnen wijzigen. Met een vast contract weet u waar u de komende tijd aan toe bent. Het is voor ons onmogelijk om de toekomst te voorspellen e u een 100% zeker advies te geven.

Houd u wel onze website in de gaten en uw persoonlijke pagina. Wij plaatsen hierop regelmatig updates. Ook ziet u op uw persoonlijke pagina steeds het actuele aanbod.

Wilt u toch graag met een medewerker van sales hierover praten, staan deze u via 020-2055555 ( optie 1) graag te woord.

Bedankt voor uw begrip!

Met vriendelijke groet,
Budget Energie Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Arie V.