Klacht: Een cadeau voor jou als klant

op 09 september 2019 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik kan een gratis krant aanvragen voor 3 weken maar deze site is nergens te vinden om de code in te vullen.
Misschien zie ik wat over het hoofd.

Groet,
Arie Cammeraat.

Als dit probleem opgelost zal zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 09 september 2019 om 16:40 geantwoord

Heeft op 09 september 2019 om 18:49 geantwoord

Ook dit lukt niet

Bericht van Conrad

2 maanden geleden - Goedemorgen meneer Cammeraat,Dat is raar, aangezien wij deze link ontvangen hebben van de Persgroep, die verantwoordelijk is voor deze actie. Wilt u proberen of de link het doet: https:campagne.krant.nlaffiliprint?otaggyfl2mutm_mediumderdenpartnersutm_sourceaffiliprintutm_campaignalwaysonutm_contentprint_brief_conradMet vriendelijke groeten,Marga Bouwhuis

Reactie van de melder van de klacht arie.cammeraat

2 maanden geleden - Op deze site kan je alleen maar abonnementen afsluiten dus dat schiet ook niet op.

Reactie van de melder van de klacht arie.cammeraat

2 maanden geleden - Kom je op een site om abonnementen aan te vragen dus dit werkt ook niet.

Bericht van Conrad

2 maanden geleden - Geachte heer Cammeraat, Deze actie is niet van Conrad. De persgroep heeft aan Conrad gevraagd of zij folders van de actie bij onze bestellingen mee mogen sturen. Zij verzorgen de actie. Ik zal de melding doorgeven richting de persgroep, zodat zij op de hoogte zijn van uw bevinding. Helaas kan ik u niet verder helpen, aangezien wij inhoudelijk geen informatie hebben. Mijn excuses daarvoor.Met vriendelijke groeten,Marga Bouwhuis

Reactie van de melder van de klacht arie.cammeraat

2 maanden geleden - Raar dat je een brief met het logo van Conrad krijgt met de tekst :Een cadeau voor jou als klant. Als dit niet werkt,en dat weten jullie, kan je beter iets leukers aan je klanten geven. Groet, Arie Cammeraat.

Bericht van Conrad

2 maanden geleden - Geachte heer Cammeraat, Ik snap uw gedachte en ik zal dat ook doorgeven. Bij ons en ook bij andere klanten werkt de link wel. Wij hebben nog geen melding gehad dat dit niet zou werken. Nogmaals mijn excuses dat deze actie niet is wat u er van verwacht had. Goed dat u dit aangeeft, zo kunnen wij dit aan de Persgroep doorgeven en wellicht bij een nieuwe actie dat zij hier aan denken.Met vriendelijke groeten,Marga Bouwhuis

Alle klachten die gemeld zijn door arie.cammeraat