Klacht: bestelling 9 maart 2019

op 15 maart 2019 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 15 maart 2019 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verbruggen,

Bedankt voor uw bericht.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Met de door u opgegeven informatie kunnen wij helaas geen recente bestelling traceren.
Zou u zo vriendelijk willen zijn het betaalbewijs te mailen naar webcare@conrad.nl ?
Wij zullen dit dan zo snel mogelijk voor u uitzoeken.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Tara

Alle klachten die gemeld zijn door Verbruggen Valere