Klacht: Condens in combimagnetron

op 27 december 2017 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

We hebben deze combimagnetron nu bijna 3,5 jaar. Veel condensvorming tussen glasplaat maar ook binnenin, dit lijkt erger te worden. Het vocht loopt er onderuit, gister lag er gewoon een plas vocht op de grond, het drupte gewoon langs de kast naar beneden. Hierdoor leidt de combimagnetron van binnen ook veel, roestvorming. We maken hem na gebruik dan ook zsm droog alleen dit is niet voldoende.

Ik zou tevreden zijn als dit (kosteloos!) opgelost wordt. Het valt eigenlijk niet meer binnen het garantietermijn maar als ik op internet lees zijn er met dit product veel problemen geweest (condensvorming) ik zou dit dan ook graag, ondanks dat dit niet meer binnen de garantie valt, kosteloos verholpen kan worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 29 december 2017 om 11:19 geantwoord

Wat vervelend te moeten vernemen dat uw combimagnetron niet functioneert naar behoren. U kunt het best telefonisch contact opnemen met onze servicedienst via 0172-468 300. Zij kunnen het probleem met u uitvragen, u informeren over de mogelijkheden en eventueel een bezoek inplannen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki

Alle klachten die gemeld zijn door Leony84