Mijn Klacht:
Ik heb mijn abonnement bij Concepts telefonisch opgezegd per 20 november. Alles keurig afgehandeld. Denk ik. Kom ik terug van een weekje vakantie, blijkt dat ze me al hebben afgesloten. Ik vind een brief waarin staat dat het abonnement per 20 oktober is beëindigd. Na heél lang in de wacht te hebben gestaan aan de telefoon, krijg ik eindelijk iemand te pakken die de fout erkent maar zegt er niks aan te kunnen doen. Op mijn verzoek de leidinggevende te mogen spreken krijg ik 0 op het request. Ik had maar eerder op de brief moeten reageren. Als ik zeg dat ik met vakantie was en dus niet kon reageren, antwoorden ze dat ze het vervelend vinden maar niks kunnen doen. Ik moet maar een klacht indienen. Dat doe ik dus vervolgens en ik hoor niks meer. Ja, als ik de betaling storneer, heb ik binnen 3 dagen een brief in de bus.
Gewenste Oplossing:
Er is mij geen enkele oplossing aangeboden.