Klacht: KLACHT

winnie116 op 12 januari 2012 over Concepts ICT in de categorie Websites - Building en Hosting

Deze provider belde me op met de mededeling dat er 84 euro open stond van mij ik wist het van 1 maand maar ik heb toen het gehele bedrag over gemaakt waarop er werd beloof dat me internet verbinding hersteld werd. Volgende dag nog geen internet toen heb ik meerdere malen contact gehad er werd gezegd probleem ligt bij u meneer. 1 week erna nog steeds geen internet. Toen kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat me internet was opgezegd door online???? wist ik niets van ik heb tegen hun gezegd moeten jullie dat mij niet mededelen dat mij internet beeindigd word?? hun zeiden nee maar hun willen nog wel dat ik deze maand betaald?. Plus dat ik ook onbeschofd word behandeld door hun technische dienst omdat ik denk ik teveel bel. Ik heb al die tijd me eigen ingehouden maar druppel stroomt bijna over

Geen ik wil mensen hiermee duidelijk maken dat dit een internet provider is die waarschijnlijk gevestigd is in een cafe , restaurant of zo

Onproffesioneel zijn ze daar

Alle klachten die gemeld zijn door