Mijn Klacht:
Veel moeten bellen om het afsturen van een verkeerde standaard box ongedaan te maken en een juiste box met HD recorder te ontvangen.
Deze nieuwe box werd zelfs in rekening gebracht terwijl deze bij het afgesloten abonnement in zit en zo werd er onterecht op 15 oktober €249,01 zomaar van onze rekening afgeschreven.
Hier nog een aantal keren de klantenservice over gebeld en telkens werd er beloofd dat het geld zou worden teruggestort.
Vanavond maar weer eens gebeld en toen bleek dat er nog helemaal niets was ondernomen om het geld terug te storten, ik moest het zelf maar gaan storneren.
Ontzettend veel ellende gehad met Concepts zonder dat ik ook nog maar ben aangesloten en ook maar enig signaal heb ontvangen. Klantenservice is erg goed in het meeveren en begrip tonen maar actie ondernemen ho maar.
Ik ben inmiddels veel tijd en geld met bellen kwijt, de vorige keer is mij nog 1 maand gratis toegezegd maar het vertrouwen in dit bedrijf is inmiddels tot 0 gedaald en zeg ook direct weer op.
13-11-13 Heb een mail gestuurd dat ik zsm van de overeenkomst af wil, nog voor ik ben aangesloten.
Reactie van Concepts:
—
Naar aanleiding van uw email betreffende het opzeggen van uw abonnement, meld ik u het volgende.
Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Wij zullen er alles aan doen om uw diensten de komende tijd zo goed mogelijk te laten verlopen.
Helaas kunt u uw abonnement nog niet opzeggen, u heeft namelijk een jaarcontract bij ons.
Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.
—
Hoe komen ze erbij dat je niet op kunt zeggen als je een jaarcontract heb!!
Ze begrijpen echt niet wat dienstverlening is….
Gewenste Oplossing:
Nakomen van de gemaakte afspraken en doen wat ze beloven!